Jeg skal gå på de i 7 dager, og uttak to dager etter siste er satt[emoji5]
Takk for svar[emoji4] Er så spent. Kontroll i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal gå på de i 7 dager, og uttak to dager etter siste er satt[emoji5]
Takk for svar[emoji4] Er så spent. Kontroll i dag..
Håper det[emoji173]️
Når er ikm på deg, slik at du får starta på?[emoji5]
Nå har jeg tatt sprøyter i 5 dager ( 6 ikveld ) og da jeg våknet idag hadde jeg litt menssmerter, når er det mest murringer. Er det normalt ? Synes det var alt for tidlig å kjenne på det. Pleier å kjenne det 2-3 dager før egguttak. Skal ikke på ultralyd før på fredag
Jeg går på kort protokoll og startet med Orgalutran i går. Noen som vet hvor lenge det er normalt å bruke de før eventuelt uttak?
Vært på kontroll, ser bra ut både med egg og slimhinna!! Uttak på fredag og innsett på mandag![emoji5]
Nå har jeg tatt sprøyter i 5 dager ( 6 ikveld ) og da jeg våknet idag hadde jeg litt menssmerter, når er det mest murringer. Er det normalt ? Synes det var alt for tidlig å kjenne på det. Pleier å kjenne det 2-3 dager før egguttak. Skal ikke på ultralyd før på fredag
Jeg er ikke sikker, hvis det er som sist mnd er det ikke før på søndag, men vet ikke hvilken dag jeg hadde el nå, så jeg bare håper den kommer mellom den 1-4. Feb
Så utrolig flott! Ser det ut til å bli mange egg ut? Deilig å ha et tidspunkt å forholde seg til.
14/15 var det idag, fint fordelt på begge eggstokkene![emoji5] noen kan jo falle bort! Vil egentlig ikke ha så mange, kvalitet fremfor kvantitet![emoji5] men om det er mange med god kvalitet så er jo det gull det[emoji7]
Kanskje jeg skal ringe imorgen da visst det blir 《verre》 og spør om ultralyd litt tidligere ? Har ikke brukt så høy dose før..Jeg har også pleid å kjenne det på den tiden. Første gang ble jeg bekymret og ringte og snakket med sykepleieren som beroliget meg med at det var helt greit. Andre gangen var kontrollen først satt opp til sprøytedag 10 som var en mandag, så da fikk jeg framskyndet det til dag 7 som var fredagen. Alt så helt fint ut på den fredagen og kontroll mandag hadde vært tilstrekkelig, for jeg ble bedt om å ta eggløsningssprøyta etter den kontrollen, altså mandag kveld.
Kanskje jeg skal ringe imorgen da visst det blir 《verre》 og spør om ultralyd litt tidligere ? Har ikke brukt så høy dose før..
Spennende altså[emoji7][emoji7][emoji7]
Hurra! Nervepirrende helg, men for en knallstart på uka [emoji4]Vært på kontroll, ser bra ut både med egg og slimhinna!! Uttak på fredag og innsett på mandag![emoji5]
Ja hva koster progynova? Eller hvordan det skrives
Jeg har brukt orgalutran i fem dager, hvis jeg ikke husker feil. Har hatt 10 og 11 dager med hormonsprøyter, mener jeg å huske.
Jeg blir også litt oppgiret av prednisolon og det blir vanskelig å sove og slikt. Merker det godt på 20 mg, mens 10 mg synes jeg går mye bedre.
110 kr pakka om jeg ikke husker feil[emoji12] og det er vel for en mnd tror jeg[emoji23]