Februar 2017

Jeg er så skuffa.. 4 usle egg :( Og ekstremt vondt.. Redd dette går til helvete som sist.
Synd du ble skuffet, skjønner du er bekymret for en gjentakelse av forrige gang :( men, 4 er flere enn 0 og da er det alltids et håp for at gullegget er et av dem [emoji173] stoooor klem!

Dårlig nyheter fra Haugesund i dag. Ingen av de 4 eggene de hadde tint opp overlevde. Må nå i gang med uttak men de trodde kanskje jeg måtte vente til etter sommeren. Aldri opplevd dette før. Alltid vært heldig med opptining... kjenner jeg er så lei nå
Så utrolig trist!! Føler med deg :( Jeg fikk også tlf i dag. Skulle hatt innsett, men de to som hadde delt seg fint til i går hadde stoppet opp og mått dyrkes videre til i morgen. Ikke sikkert de kan brukes og da skal de tine opp de to vi har på frys. Er livredd for at jeg skal stå med avbrutt forsøk nå!

Off nei det er ikke mye kjekt! Usikre på hva veien videre bringer for oss.
Masse lykke til, håper det går i orden for dere ❤

Så utrolig trist!! Føler med deg :( Jeg fikk også tlf i dag. Skulle hatt innsett, men de to som hadde delt seg fint til i går hadde stoppet opp og mått dyrkes videre til i morgen. Ikke sikkert de kan brukes og da skal de tine opp de to vi har på frys. Er livredd for at jeg skal stå med avbrutt forsøk nå!

Huff og huff! Så mye kjipe ting som skjer her nå :( Håper du kommer med en fin oppdatering i morgen. Krysser fingre!!

Synd prøven var negativ, men et lyspunkt er jo at prøvene var fine og du får gå rett på igjen! [emoji173] Begynner du denne perioden eller neste?

Ja, jeg hadde ikke troa på dette forsøket uansett nå...det er kjempe fint at jeg kan gå rett på ja, utrolig glad for det :) så må jeg bare håpe alt jeg har at den ene blastoen vi har på frys overlever opptining, OG fester seg! Begynner med østrogen så fort mensen kommer. Slutter jo med progesteron i dag så antar blødning kommer ila et par dager!

Huff og huff! Så mye kjipe ting som skjer her nå :( Håper du kommer med en fin oppdatering i morgen. Krysser fingre!!
Ja, det var for godt til å være sant at resten av oss skulle få ri på den samme fine bølgen som de som fikk fine tester! Ordentlig nedtur! Men, noen må være taperne også, dessverre :(
Takk for at du krysser fingrene, jeg håper inderlig jeg kan komme med litt gode nyheter i morgen!

Dårlig nyheter fra Haugesund i dag. Ingen av de 4 eggene de hadde tint opp overlevde. Må nå i gang med uttak men de trodde kanskje jeg måtte vente til etter sommeren. Aldri opplevd dette før. Alltid vært heldig med opptining... kjenner jeg er så lei nå

Huff så trist varme klemmer sendes

Ja, det var for godt til å være sant at resten av oss skulle få ri på den samme fine bølgen som de som fikk fine tester! Ordentlig nedtur! Men, noen må være taperne også, dessverre :(
Takk for at du krysser fingrene, jeg håper inderlig jeg kan komme med litt gode nyheter i morgen!

Det håper jeg også! Lykke til :) Det må jo være flere som lykkes denne mnd!!

Så triste nyheter :( Uff, føler med deg. Sender deg en lang klem

Huff, [emoji17]er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag 20/2 og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]

Huff, [emoji17]er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag 20/2 og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]

❤❤

Liker ikke statistikken her nå. Kun 1 gravid foreløpig (Krinoline), 2 med kjemisk/SA og flere avbrutte :( Må resten av oss lykkes ❤

2 befruktet normalt, 1 de avventer og 1 umodent egg av de 4. Om jeg ikke hører noe mer før tirsdag når vi skal dit så har de minst 1 egg til oss som settes inn. Litt nervepirrende, men veldig spennende. Blir nok en lang lang lang helg (og mandag) ❤

Hcg negativ, som ventet :( Men alle blodprøvesvarene er fine, og det er minimalt med væske i buken så jeg får starte opp med fryseforsøk i stimulert syklus med det samme. Utrolig glad for det <3 har kun 1 blasto på frys men...får virkelig håpe den overlever opptining, og etterpå sitter som et skudd!!

Det var synd! :-( Men så bra at du har blasto på frys! Krysser fingrene! :-)
Huffda, så leit... :-( Men vente så lenge? :oops:

Back
Topp