Februar 2017

Insett mandag. Ruger [emoji173]️[emoji170]

Vi får håpe blodprøven viser positivt :D Jeg skal ta blodprøve i morgen.... men jeg får ikke svar på den før på mandag... Regner med at jeg tar en test selv også... Har virkelig ikke troen lenger, mistet alt av symptomer...
Er det bare meg, eller er det færre som får positiv på fersk forsøk?...

Blir blodprøve og kontroll her i morgen også! Får svar i morgen :) men som sagt har jeg meget lite tro på at dette går bra... Lykke til med prøven din, krysser fingre :)

Blodprøven var negativ også, så da får jeg ønske alle dere damer lykke til med forsøkene og testene resten av måneden [emoji173]

Kanskje noen joiner meg i mars/aprilgruppa etterhvert [emoji173] da skal eskimoene til pers!

Trist! Men på en måte godt at man er litt forberedt å...
Jeg tipper at jeg joiner deg på fryseforsøk i mars/april :)

I dag fikk jeg en mega, mega, mega svak CB pluss, men helt blendahvit RFSU billigstrimmel. Håpløst...vet ikke helt hva å gjøre, ta ny CB i morgen og evnt blodprøve fredag?
Jeg får alltid mensen et par dager progesteronstopp....

Oi så spennende første gang jeg var gravid, fikk jeg negativ rfsu test, mens cb digital viste positiv, på samme urin;) skal krysse fingre og tær for deg<3

Oy, gjorde du? Tør ikke håpe for mye, for den var ekstremt svak...å jeg er jo 14 dpo i dag :(

Jeg gjorde det så håpet er fortsatt der det gir jo meg også litt håp om at min fortsatt kan bli positiv;) men skjønner at det er skummelt å håpe for mye

Ja, bedre å tenke at det går dårlig egentlig, hehe...skal du ta blodprøve også?

Har aldri fått beskjed om å ta blodprøve. Ble gravud ved fersk og første frys. Denne gangen fikk jeg beskjed om å teste 14 dager etter innsett. Hvis testen er negativ skal jeg slutte på medisiner og ringe dem når jeg får mens tror det er ganske forskjllige metoder rundt omkring;)

Har aldri fått beskjed om å ta blodprøve. Ble gravud ved fersk og første frys. Denne gangen fikk jeg beskjed om å teste 14 dager etter innsett. Hvis testen er negativ skal jeg slutte på medisiner og ringe dem når jeg får mens tror det er ganske forskjllige metoder rundt omkring;)

Ja, det er det helt klart! Tester man 14 dager etter innsett bør jo testen være rimelig sikker :) hvor langt har du kommer nå?

Da ble det negativ på oss og ingen klaff på første forsøk![emoji20][emoji20] 15 dpo idag og egentlig testdato imorra! Men, velkjente menssmerter starta igår kveld, og da skjønte jeg at dette ikke gikk! Ikke kommet noe klar mens ennå, kun spotting! Testa både strimmel og CB monitor!

Veldig glad for at vi har 5 blasto på frys, og veldig spent på når vi kan begynne med frys-forsøk! Håper St.Olavs kan svare på dette imorra!

Da ble det negativ på oss og ingen klaff på første forsøk![emoji20][emoji20] 15 dpo idag og egentlig testdato imorra! Men, velkjente menssmerter starta igår kveld, og da skjønte jeg at dette ikke gikk! Ikke kommet noe klar mens ennå, kun spotting! Testa både strimmel og CB monitor!

Veldig glad for at vi har 5 blasto på frys, og veldig spent på når vi kan begynne med frys-forsøk! Håper St.Olavs kan svare på dette imorra!

God klem. Godt du har mange muligheter på frys, det var veldig kjipt for sist for oss at vi hadde ingen på frys og måtte rett på igjen :(

God klem. Godt du har mange muligheter på frys, det var veldig kjipt for sist for oss at vi hadde ingen på frys og måtte rett på igjen :(

Takk[emoji173] skjønnet godt det var kjipt ja.. er de på frys som gjør det enklere å takle dette nå kjenner jeg!

Takk[emoji173] skjønnet godt det var kjipt ja.. er de på frys som gjør det enklere å takle dette nå kjenner jeg!

Og fler klarer det på andre innsett ;)

Veldig kjedelig :( Man håper jo i det lengste! Dere er utrolig heldige som har så mange fine blastoer på frys, sjansen for ett eller flere barn der er jo veldig stor :) vi har kun 1 på frys, men det er stor forskjell fra ingen!

Huff så kjedelig men så flott at du har mange blasto på frys. Da går det fortere jeg fikk starte på nytt fryseforsøk første blødning etter avbrutt forsøk forrige månede... (hører også til st.olavs) får håpe det ikke blir så lenge å vente, synes selv ventingen mellom forsøkene er lidelig:/ lykke til neste gang

Back
Topp