Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe blodprøven viser positivtJeg skal ta blodprøve i morgen.... men jeg får ikke svar på den før på mandag... Regner med at jeg tar en test selv også... Har virkelig ikke troen lenger, mistet alt av symptomer...
Er det bare meg, eller er det færre som får positiv på fersk forsøk?...
Blodprøven var negativ også, så da får jeg ønske alle dere damer lykke til med forsøkene og testene resten av måneden [emoji173]
Kanskje noen joiner meg i mars/aprilgruppa etterhvert [emoji173] da skal eskimoene til pers!
I dag fikk jeg en mega, mega, mega svak CB pluss, men helt blendahvit RFSU billigstrimmel. Håpløst...vet ikke helt hva å gjøre, ta ny CB i morgen og evnt blodprøve fredag?
Jeg får alltid mensen et par dager progesteronstopp....
Oi så spennende første gang jeg var gravid, fikk jeg negativ rfsu test, mens cb digital viste positiv, på samme urinskal krysse fingre og tær for deg<3
Oy, gjorde du? Tør ikke håpe for mye, for den var ekstremt svak...å jeg er jo 14 dpo i dag![]()
Jeg gjorde det så håpet er fortsatt der det gir jo meg også litt håp om at min fortsatt kan bli positivmen skjønner at det er skummelt å håpe for mye
Ja, bedre å tenke at det går dårlig egentlig, hehe...skal du ta blodprøve også?
Har aldri fått beskjed om å ta blodprøve. Ble gravud ved fersk og første frys. Denne gangen fikk jeg beskjed om å teste 14 dager etter innsett. Hvis testen er negativ skal jeg slutte på medisiner og ringe dem når jeg får mens tror det er ganske forskjllige metoder rundt omkring![]()
Ja, det er det helt klart! Tester man 14 dager etter innsett bør jo testen være rimelig sikkerhvor langt har du kommer nå?
Da krysser jeg finga for positiv i morgen, eller en av de nærmeste dageneEr åtte dager etter innsett. Negativ i går
Da krysser jeg finga for positiv i morgen, eller en av de nærmeste dageneåssen test bruker du?
Testet med strips fra billige tester og cb digital i går. Har sånne staver også fra billige tester, men har ikke prøvd dem denne perioden
Da ble det negativ på oss og ingen klaff på første forsøk![emoji20][emoji20] 15 dpo idag og egentlig testdato imorra! Men, velkjente menssmerter starta igår kveld, og da skjønte jeg at dette ikke gikk! Ikke kommet noe klar mens ennå, kun spotting! Testa både strimmel og CB monitor!
Veldig glad for at vi har 5 blasto på frys, og veldig spent på når vi kan begynne med frys-forsøk! Håper St.Olavs kan svare på dette imorra!
God klem. Godt du har mange muligheter på frys, det var veldig kjipt for sist for oss at vi hadde ingen på frys og måtte rett på igjen![]()
Takk[emoji173] skjønnet godt det var kjipt ja.. er de på frys som gjør det enklere å takle dette nå kjenner jeg!
Da ble det negativ på oss og ingen klaff på første forsøk![emoji20][emoji20] 15 dpo idag og egentlig testdato imorra! Men, velkjente menssmerter starta igår kveld, og da skjønte jeg at dette ikke gikk! Ikke kommet noe klar mens ennå, kun spotting! Testa både strimmel og CB monitor!
Veldig glad for at vi har 5 blasto på frys, og veldig spent på når vi kan begynne med frys-forsøk! Håper St.Olavs kan svare på dette imorra!
Da krysser jeg finga for at det kun har vært litt tidlig å testemasse lykke til med innspurten!