Februar 2017

Huff så kjedelig men så flott at du har mange blasto på frys. Da går det fortere jeg fikk starte på nytt fryseforsøk første blødning etter avbrutt forsøk forrige månede... (hører også til st.olavs) får håpe det ikke blir så lenge å vente, synes selv ventingen mellom forsøkene er lidelig:/ lykke til neste gang

Tusen takk og godt å høre[emoji4] blir spennende å høre hva de sier når jeg ringer inn imorra[emoji4]

Veldig kjedelig :( Man håper jo i det lengste! Dere er utrolig heldige som har så mange fine blastoer på frys, sjansen for ett eller flere barn der er jo veldig stor :) vi har kun 1 på frys, men det er stor forskjell fra ingen!

Ja, er veldig glad for det nå! Er jo første runde for oss, men hører jo alle sier at det er best med blasto! Så krysser fingrene[emoji4][emoji4]

Helt sant, 1 er bedre enn ingen[emoji173][emoji173]

Jeg håper det er plass til meg her
I dag var dagen. Første dag i første prøveperiode. Startet med gonal f, og det mens mannen er på jobb et annet sted i landet.

Vi fant heldigvis relativt tidlig ut at vi kunne ha problemer på vanlig måte (nesten ett år med prøving). Vi skulle starte nå tidligere i februar, men av en eller annen grunn bestemte kroppen min seg for å ha 35 dagers syklus. Vi rakk å tro at vi kanskje slapp ivf. Tungt
Dette er skummelt, spennede og alt på en gang. Slenger meg med her, fordi behovet for noen som forstår er veldig stort.

I dag var dagen. Første dag i første prøveperiode. Startet med gonal f, og det mens mannen er på jobb et annet sted i landet.

Vi fant heldigvis relativt tidlig ut at vi kunne ha problemer på vanlig måte (nesten ett år med prøving). Vi skulle starte nå tidligere i februar, men av en eller annen grunn bestemte kroppen min seg for å ha 35 dagers syklus. Vi rakk å tro at vi kanskje slapp ivf. Tungt
Dette er skummelt, spennede og alt på en gang. Slenger meg med her, fordi behovet for noen som forstår er veldig stort.
Velkommen :)

Velkommen[emoji4][emoji4]
Er ikke såå skummelt som man tror, og her er det mye støtte å få[emoji4][emoji4]

Noen som vet om de har stengt på st.olavs i påsken?

De har påskestengt på St.Olavs!

Så jeg må vente med innsett av blasto til etter påske![emoji30]

Jeg er så skuffa.. 4 usle egg :( Og ekstremt vondt.. Redd dette går til helvete som sist.

De har påskestengt på St.Olavs!

Så jeg må vente med innsett av blasto til etter påske![emoji30]

Så kjedelig :( ventingen er forferdelig!! Jeg venter på svar på blodprøve (de tok endel ekstra pga overstim) i forhold til når jeg kan få innsett igjen. Krysser finga for at jeg kan gå rett på Hvis ikke blir det etter påske her også...

Hcg negativ, som ventet :( Men alle blodprøvesvarene er fine, og det er minimalt med væske i buken så jeg får starte opp med fryseforsøk i stimulert syklus med det samme. Utrolig glad for det <3 har kun 1 blasto på frys men...får virkelig håpe den overlever opptining, og etterpå sitter som et skudd!!

Hcg negativ, som ventet :( Men alle blodprøvesvarene er fine, og det er minimalt med væske i buken så jeg får starte opp med fryseforsøk i stimulert syklus med det samme. Utrolig glad for det <3 har kun 1 blasto på frys men...får virkelig håpe den overlever opptining, og etterpå sitter som et skudd!!

Så fint at du kommer raskt igang igjen får krysse det som krysses kan for denne blastoen da

Ruger på blasto[emoji1][emoji111]

Dårlig nyheter fra Haugesund i dag. Ingen av de 4 eggene de hadde tint opp overlevde. Må nå i gang med uttak men de trodde kanskje jeg måtte vente til etter sommeren. Aldri opplevd dette før. Alltid vært heldig med opptining... kjenner jeg er så lei nå

Dårlig nyheter fra Haugesund i dag. Ingen av de 4 eggene de hadde tint opp overlevde. Må nå i gang med uttak men de trodde kanskje jeg måtte vente til etter sommeren. Aldri opplevd dette før. Alltid vært heldig med opptining... kjenner jeg er så lei nå

God klem til deg :( Dette var ikke kjekt å høre..

En god klem til deg ja <3

Synd prøven var negativ, men et lyspunkt er jo at prøvene var fine og du får gå rett på igjen! [emoji173] Begynner du denne perioden eller neste?

Back
Topp