Prinsessa17
Flørter med forumet
Hei hei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Starter med Synarela spray 17/1, Menopur 1200iu(225-iu hverdag+300iu få dager) fra 1/2, og uttak uke 7 og innsett skal være ca.i uke 8 i Porsgrunn, har ett barn naturlig graviditet 21 år siden.
Lykke til i morgenJeg har satt Ovitrelle i magen i går kveld kl 21.45
I dag jeg har helt fri fra medikamenter
Reiser vi i kveld til Porsgrunnog overnetter på hotelle
I morgen er det egguttak på meg
Håper på at det skal gå bra

Rugedag 3 (8 dpo). Kjenner nada-ingenting. Men begynner å bli koko av all ventingenHvordan går det med rugerne her inne idag da? Og hvor ligger dere andre an?❤
Tar du progesteron i rugetiden? Ingen bivirkninger av den heller? Heldiggrisen! Her er alle bivirkningene/symptomene til stede bortsett fra kvalme, og jeg blir smårar av det [emoji23] sist runde var det samme greia å da gikk det dårlig :/Rugedag 3 (8 dpo). Kjenner nada-ingenting. Men begynner å bli koko av all ventingen [emoji14] stressa i kropp og sinn, klarer liksom ikke slappe av (ble sykemeldt pga overstimulering). Får se når jeg tester...ikke før etter jeg kjenner litt som kan minne om at egget fester seg iaf![]()
Tar du progesteron i rugetiden? Ingen bivirkninger av den heller? Heldiggrisen! Her er alle bivirkningene/symptomene til stede bortsett fra kvalme, og jeg blir smårar av det [emoji23] sist runde var det samme greia å da gikk det dårlig :/
Haha, joda! Å kjenner jo progesteronen...men kun trøtt/sliten. Å er jo veldig oppblåst osv. Ikke ømme pupper (det har jeg aldri fått av progesteron faktisk, kun når jeg har vært gravid), ikke noe murringer osv... Å heldigvis ikke kvalme! Men jeg håper snart kvalmen kommer, det har tidligere vært veldig positivt for min delDette er utrolig vanskelig altså, man aner liksom aldri hvorfor kan kjenner som man gjør! Gleder meg til å kunne teste
![]()

[emoji173]
Klem![]()
[emoji173]
[emoji17][emoji173]
At det ikke kan være enkelt å tolke alt rundt en potensiell graviditet! Jeg tror jeg avskriver alle symptomene til Crinonen, så får jeg heller bli postivt overraska. Bruker normalt å få harde og vonde pupper før TR, men ikke denne jævla snørrheta, tissetrengtheta og så våkner jeg opp med en sanddyne i munnen om natta. Men krysser fingrene for at kvalmen din ankommer snart da! Haha, tenk å ønske andre "vondt"
Jeg kjenner det blir vanskelig å ikke teste i morgen altså.. Men 9 dpo er jo tidlig, så vet ikke om det er så lurt.
Hvordan regner dere ut rugedagene? Er innsettingen rugedag 1?
Tror ikke det blir noe positiv test denne gangen hellerhar skikkelig menssmerte.. verker hele tiden. Av og til stikker det så sykt
vanskelig å tenke positiv da..
Skriver deg opp![]()
Lykke til i morgenHåper du får ut mange gullegg
![]()
Er gravid[emoji173]️ 12dpo 3+5!
Veldig redd det skal gå galt som sist, men får håpe enn så lenge. Fikk svak strek i går kveld også, men ville se en ny test i dag før jeg skrev her.
Pliiiiis hold deg fast lille spire[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
![]()
Gratulerer!![emoji322][emoji322][emoji322]
Håper det varer i 9måneder og at vi andre snart følger etter. [emoji120][emoji173][emoji214][emoji257]
4 egg, men små små. 1 på 14 mm, 3 på 11 mm og 40+ på under 10 mm. Slimhinnen var fin på 8 mm.. Mer sprøyter med andre ord![]()