Februar 2017

Bare 4 dagen etter innsett og jeg holder på å klikke, er helt utslitt, våkner trett og legger meg trett... Er dette en bivirkning av lutinus? Jeg følte meg så bra på bare progynova kjenner på masse stikninger og diverse, men vet jo at alt dette kan også skyldes hormoner, det er en skikkelig ond lek dette her alså... Såå lei! Vil bare komme til testdag!!

Kanskje ta en test imorgen? Eller prøve legge det bort helt til mandag :) Tenker du på det non-stop tenker jeg det er like greit med en test daglig ;) God klem [emoji173]
Tok en test i morges, den var negativ som forventet. Er vel sikkert tidlig enda, er jo bare 10dpo. Takk [emoji173]

Bare 4 dagen etter innsett og jeg holder på å klikke, er helt utslitt, våkner trett og legger meg trett... Er dette en bivirkning av lutinus? Jeg følte meg så bra på bare progynova kjenner på masse stikninger og diverse, men vet jo at alt dette kan også skyldes hormoner, det er en skikkelig ond lek dette her alså... Såå lei! Vil bare komme til testdag!!
Har det sånn på crinone hvertfall, er hjerterått å måtte gå på sånne hormoner når alt man gjør er å gå å kjenne på ting i to uker. Hold ut!

Tok en test i morges, den var negativ som forventet. Er vel sikkert tidlig enda, er jo bare 10dpo. Takk [emoji173]
10dpo? Er det RD 8? Skjønner ikke helt det der :)

Jeg tok også en test idag. RD 9. Negativt. :( fortsatt noen dager igjen da, men tror jeg får mensen imorgen, har så ekstreme menssmerte nå.

10dpo? Er det RD 8? Skjønner ikke helt det der :)

Jeg tok også en test idag. RD 9. Negativt. :( fortsatt noen dager igjen da, men tror jeg får mensen imorgen, har så ekstreme menssmerte nå.
Satte inn forrige fredag så da blir det vel rd 8. Hadde du blasto eller 2 dagers?

Får håpe heksa holder seg laaaaangt unna!

Skjønner deg!:( ja jeg har dei bivirkningen av lutinus..
Masse lykke til!❤️

Her håper vi eggløsning kommer før tirsdag så det blir innsett slutten av neste uke :)

10 dpo her også og negativ test :( vi får håpe ar det skyldes at vi tester altfor tidlig!

Akkurat nå er jeg bare utrolig sliten og LEI!!
Krysser fingrene for utålmodighet og for tidlige tester [emoji173]

Krysser fingrene for utålmodighet og for tidlige tester [emoji173]

Enig <3 Selv har jeg ingen god følelse, og ikke hatt de siste dagene...ingen symptomer på noe som helst. Men vi får holde ut litt til. Jeg synes uten tvil rugeperioden er den tøffeste tiden ila en sånn ivf-runde.

Yes!! Positiv eggløsning test i dag rekner med det blir innsett på fredag da i Haugesund :)

Vedlegg

• received_10158131673065004.jpeg
    received_10158131673065004.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 90
Fremdeles negativ test [emoji15] og jeg lurer på om jeg får intravenøs væske inn noen plass for jeg flyr på do i tide og utide, så fremdeles håp! Får håpe hcg-utviklinga mi er like treig som eggstimuleringa, at det er det som er problemet [emoji23] men akk, såååå kjedeeeelig å venteeeeee!

Fremdeles negativ test [emoji15] og jeg lurer på om jeg får intravenøs væske inn noen plass for jeg flyr på do i tide og utide, så fremdeles håp! Får håpe hcg-utviklinga mi er like treig som eggstimuleringa, at det er det som er problemet [emoji23] men akk, såååå kjedeeeelig å venteeeeee!

Enig!!! Men doflying gjør jeg til vanlig å, hehe...ingen partyblære her ;) nå BØR vi snart se 2 streker...mine er blenda! Selv etter lang tid...så ingenting som minner om positiv test i sikte! Men prøver å trøste meg med at 11 dpo er tidlig...om egget festet seg i går, vil det jo ta dager før urintestene slår ut positivt

Enig!!! Men doflying gjør jeg til vanlig å, hehe...ingen partyblære her ;) nå BØR vi snart se 2 streker...mine er blenda! Selv etter lang tid...så ingenting som minner om positiv test i sikte! Men prøver å trøste meg med at 11 dpo er tidlig...om egget festet seg i går, vil det jo ta dager før urintestene slår ut positivt
Samme hos meg idag.. er der mulig at egget fester seg så sent?
Håper på det beste for deg, og at vi alle får to streker snart! :D

Ovitrelle satt og det er bare 36t til uttak :D

Back
Topp