Februar 2017

Takk <3 krysser finga for at helga gjør godt for eggene dine også. Tror og håper du får gode tilbakemeldinger på mandag :) Er utrolig spent på dine vegne, og skjønner godt frustrasjonen, hehe
Tuuusen takk :-) Det er dessverre utenfor min kontroll, det med å være så grinete om det... :shy: Men heldigvis varer det ikke lenge og nå er jeg klar for flere sprøyter. :-) Tror også at på mandag får jeg høre gode nyheter ;-)

Første sprøyte satt! Men! Jeg hadde en liten luftboble i sprøyta jeg ikke fikk bort, er dette krise? Synes også det la seg ett hvitt lag øverst i sprøyta, andre som har opplevd det? Redd jeg ødelegger hele greia. Nye medisiner er skummelt!

Tråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017 :) Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som stimulerer, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.

:dummy: Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned :dummy1:

VENTER PÅ OPPSTART
Frk79, innsett uke 7
Andunge, fryseforsøk
Prøver21, fryseforsøk, søskenforsøk

STIMULERER
MammaForAndreGang, #1 ICSI, barn nummer 2, Porsgrunn
Pingu88, #1 ICSI (#2 forsøk), Porsgrunn
Mator, #3 ICSI Porsgrunn
VictoriaH, #2 IVF, første barnet, Porsgrunn
Bruker95kr, Porsgrunn
Ønsketerstort<3, Porsgrunn
LillyBE, andre barnet, Fertilitetssenteret
Lilje83, #2 IVF
Trønderjente27, #1 IVF

RUGER PÅ GULLEGGET
WCE, FER blastocyst, søskenforsøk, Porsgrunn
Giraffen, #5 ICSI blastocyst, Fertilitetssenteret, første barnet
Arytai, FER blastocyst
lissm86, St. Olavs
Anonym92, #2 IVF, Haugesund
Krinoline, Porsgrunn, første barnet
Evlina, #2 ICSI/TESA, Riksen

TANTA KOM... :(

JIPPI - VI KLARTE DET :D

IKKE OPPDATERT

Oppdatert 9. februar

Da blir det innsett på tirsdag kunne vel ikke vært mere spent;) håper det blir positive resultater for oss alle, og ikke minst at det varer

Første sprøyte satt! Men! Jeg hadde en liten luftboble i sprøyta jeg ikke fikk bort, er dette krise? Synes også det la seg ett hvitt lag øverst i sprøyta, andre som har opplevd det? Redd jeg ødelegger hele greia. Nye medisiner er skummelt!

Nei, ikke farlig :) Slapp av, dette går helt fint ❤

Da blir det innsett på tirsdag kunne vel ikke vært mere spent;) håper det blir positive resultater for oss alle, og ikke minst at det varer

Så bra :D Gi meg en lyd på tirsdag så skriver jeg deg opp på listen. Skriv gjerne hvor gammelt egget er ++ om du vil :)

Beklager visst det er feil at jeg spør her.. men dette er sikkert et veldig Dumt spørsmål..
Da jeg skulle ta lutinus nå, kjente jeg at livmortappen plutselig var langt nede!!kjente ikke den før idag:/har og litt menssmerte, men håper det fortsatt er etter egguttaket. noen som vet hva det betyr? Eller har ikke det noe å si?

Så spennende! Innsett av fryst blasto? Ser du har vært veldig uheldig tidligere, håper spira sitter, og blir værende der 9 mnd denne gangen <3

Så spennende! Innsett av fryst blasto? Ser du har vært veldig uheldig tidligere, håper spira sitter, og blir værende der 9 mnd denne gangen <3

Ja veldig spennende fryst blasto ja. Vi har hatt en god del uflaks, så håper det er vår tur denne gangen;) takk for lykkeønskninger

Beklager visst det er feil at jeg spør her.. men dette er sikkert et veldig Dumt spørsmål..
Da jeg skulle ta lutinus nå, kjente jeg at livmortappen plutselig var langt nede!!kjente ikke den før idag:/har og litt menssmerte, men håper det fortsatt er etter egguttaket. noen som vet hva det betyr? Eller har ikke det noe å si?

Det var akkurat likt hos meg. Livmortappen holdt seg ganske lavt veldig lenge også - om jeg ikke husker helt feil så var den lav ganske tett opp i mot testdato.
Så det behøver altså ikke å bety noen ting :)

Så koselig :) Takk det samme.

Noen planer for helgen? Eller bare vente du på timen på mandag? :)
Holder på med å finne noe å gjøre for nemlig å ikke gå og vente... :wacky::woot:;) Blir besøk hos familien og senere tur ut med venninnene for å spise + kino ("50 shades darker" - hørte den ikke var god, men... :D). Og i morgen sikkert en ny tur til familien. xsmile5 Du da? :-)

Holder på med å finne noe å gjøre for nemlig å ikke gå og vente... :wacky::woot:;) Blir besøk hos familien og senere tur ut med venninnene for å spise + kino ("50 shades darker" - hørte den ikke var god, men... :D). Og i morgen sikkert en ny tur til familien. xsmile5 Du da? :)

Bare slappe av idag (kropp som IKKE tåler disse hormonene) og gåtur med en venninne imorgen + spise hos svigermor :) Ikke så mye med andre ord ;)

Skal se den selv til uken ❤

Ja veldig spennende fryst blasto ja. Vi har hatt en god del uflaks, så håper det er vår tur denne gangen;) takk for lykkeønskninger

Ja, er jo måte på til uflaks...enda godt dere har noen skatter liggende på frys da Jeg har innsett av blasto på mandag (forhåpentligvis) så da blir vi rugere i lag :)

Er så spennende med alt som skjer her inne nå. Gøy å følge alle sammen!!

God helg ja :) Her blir det også rolig. Siden jeg er litt overstimulert får jeg ta det så rolig som mulig fram til innsett ;)

Kan jeg spise kremost eller andre oster etter innsett? Det står på begge "pasteurisert" .. tine krydderost og en som heter "tartare aperifrais provence". Noen som vet det? :)

Last edited:
Kan jeg spise kremost eller andre oster etter innsett? Det står på begge "pasteurisert" .. tine krydderost og en som heter "tartare aperifrais provence". Noen som vet det? :)

Unngå alkohol, ellers kan du nok spise det du vil skal du se ;)

Back
Topp