Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Listen oppdatertSpennende at det foreløpig kun er blastocyst(er) som er satt inn. Blir spennnede med dere som nylig har hatt uttak og skal ha innsett snart
HUSK Å QUOTE ETT AV MINE INNLEGG FOR AT JEG SKAL SE DET NÅR DU SKAL ENDRE STATUS PÅ LISTEN![]()
Da er jeg ruger[emoji173] 8 av 10 egg befruktet, så håper noen utvikler seg videre slik at vi får noen på frys[emoji4] TD 23.02 [emoji4]
Da er jeg ruger[emoji173] 8 av 10 egg befruktet, så håper noen utvikler seg videre slik at vi får noen på frys[emoji4] TD 23.02 [emoji4]
Vet hvordan det føles. Mitt første forsøk var likedan. Ble gravid på det ene, men dessverre endte det like fort som det komDet ble kun 1 egg som delte seg fint nå1 av 7.. ingen på frys. Skikkelig skuffet nå..
Men håper det er gullegget! Det var litt celler (?) rundt, men skjønte ikke helt hva de mente med det...
spennende!
Såpass!Det er så utrolig leit når slikt skjer- jeg hadde nøyaktig samme resultat; 7 egg ut og kun 3 befruktet. Av disse 3 var det kun 1 som delte seg slik det skulle, de andre to falt fra.
Krysser alt jeg har for deg og at det blir innsett.
Uff!Vet hvordan det føles. Mitt første forsøk var likedan. Ble gravid på det ene, men dessverre endte det like fort som det kom![]()
Ikke noe kjekt i det hele tatt! Tungt å vite at man mistet, men deilig å se en positiv test etter over ett år med negativeUff!så dumt!
er ikke noe kjekt det her.. holder du på med nytt forsøk nå?
Skjønner det!Ikke noe kjekt i det hele tatt! Tungt å vite at man mistet, men deilig å se en positiv test etter over ett år med negativeJeg starter med sprøyter i mitt 3 forsøk i morgen. Har hatt dårlig uttelling på alle uttakene mine dessverre. Men prøver menopur istedenfor Puregon denne gangen, så håper det skal gi bedre kvalitet
![]()
Såpass!Hvor tid hadde du innsett da ? Og er du hos privat eller offentlig ?
Nå har jeg hatt innsett! Så nå er det bare å vente!
jeg fikk klexane på hausken men ikke nå, er det vanlig å få blodfortynnende etter innsett? Lest at det er såå mange så bruker det!
Tar dere det helt rolig etter innsett?![]()
Er du gravid nå?Jeg er sniker fra januar tråden, hadde innsett den 20. [emoji6]
Jeg gikk privat til Hausken I Haugesund. Fikk lutinus, men ikke noe blodfortynnende. Det gis vel kun ved andre komplikasjoner, slik som overstimulering? Eller? Jeg er veldig usikker på dette, har kun hatt ett forsøk til nå, og håper det ikke blir flere med det første [emoji4]
Jeg tok det sånn tålig rolig etter innsett, men hadde en helg hvor jeg var i Røldal i skitrekket. Fikk beskjed om å ha samme aktivitets nivå som før innsett, men passe på at jeg ikke presset kroppen mer en ca 70/80% av makspuls.
Såpass!Hvor tid hadde du innsett da ? Og er du hos privat eller offentlig ?
Nå har jeg hatt innsett! Så nå er det bare å vente!
jeg fikk klexane på hausken men ikke nå, er det vanlig å få blodfortynnende etter innsett? Lest at det er såå mange så bruker det!
Tar dere det helt rolig etter innsett?![]()
5 av 11 er jo ikke så ille det, gullegget er nok en av dem. Lykke til! Håper de dyrker til blasto hos deg [emoji257]Telefon fra klinikken her også. Kun 5 av 11 egg befruktet. Synes det er lite men... De ringer på nytt i morgen. Helt avhengig av hvordan eggene deler seg videre blir det innsett i morgen eller mandag (blasto).
13 egg? Kjempebra! Krysser fingrene for god befruktning på finingene [emoji173]Hei på dere!
Hadde egguthenting i dag. 13 egg ble det. Så får håpe på gode nyheter fra Riksen i morgen![]()

UL kl. 7.45 

De utvikler resten til blasto?
Gratulerer så mye![]()
Det ble kun 1 egg som delte seg fint nå1 av 7.. ingen på frys. Skikkelig skuffet nå..
Men håper det er gullegget! Det var litt celler (?) rundt, men skjønte ikke helt hva de mente med det...
spennende!
Lykke til i morgen [emoji257]Hei alle.
Skikkelig klar til ny måling i morgen!UL kl. 7.45
![]()