Så bra!Flotte nyheter! Krysser fingrene for en fiiiin blasto!
![]()
Takk, håper veldig på det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Flotte nyheter! Krysser fingrene for en fiiiin blasto!
![]()

Synarela er vel kjent for hodepineplaging, og fant dette på felleskatalogen om Menopur:Jenter, er det vanlig med mye hodepine når man har gått 4 uker på Synarela, og begynt med Menopur-sprøyter? Siden i går har jeg skikkelig hodepine... Nå har jeg gått på Synarela 4 uker og startet med Menopur i går. De ukene med Synarela - det føles at det er veldig lenge siden jeg begynte.Har vært plaga med mye rart. Men hodepinen er verst.
![]()
Huffamei...Synarela er vel kjent for hodepineplaging, og fant dette på felleskatalogen om Menopur:
Bivirkninger: Vanlige (≥1/100 til <1/10): Gastrointestinale: Abdominalsmerter, abdominal distensjon, kvalme, forstørret abdomen. Kjønnsorganer/bryst: OHSS (inkl. gastrointestinale symptomer), bekkensmerter (inkl. ovariesmerter og adnexa uteri-smerter). Nevrologiske: Hodepine.
Har ingen erfaring selv, men ser ut til at det er en vanlig bivirkning. Håper det bedrer seg etterhvert [emoji4]

Jenter, er det vanlig med mye hodepine når man har gått 4 uker på Synarela, og begynt med Menopur-sprøyter? Siden i går har jeg skikkelig hodepine... Nå har jeg gått på Synarela 4 uker og startet med Menopur i går. De ukene med Synarela - det føles at det er veldig lenge siden jeg begynte.Har vært plaga med mye rart. Men hodepinen er verst.
![]()
Enig! Håper at de tømmer den og at jeg får sette i gang så fort det er ute. Har begynt å spotte litt nå, så da er vel tr rett rundt hjørnet likevelHåper det at du skal fortsette på spray bare betyr utsatt forsøk og ikke avbrutt, selv om det også er veldig kjedelig. Bra de får gjort det fort hvertfall!
Første dag med Letrozol![]()
Får krysse fingrene å håpe vi ser noen perfekte egg på ultralyd på onsdag!
Du skal ha inseminasjon da? Lykke til![]()
Skal ikke insemineres da,men sjekke om hormonene har gjort jobben sin Er alt bra,skal jeg nok sette ovitrelle ,så insemineres dagen etter![]()
Men er to dager for "tidlig" hos gyn i syklusen, pga krasj med helg..
Så spennendejeg hører til på riksen. Hva med deg?
Men skal hvertfall ha uttak på tirsdag og innsett på torsdag neste uke Ja hehe, dårlig ordlagt av meg, mente ikke "da" som i på kontrollen, men sånn i om det er inseminasjon du skal ha og ikke ivfRegnet med det siden du tar Letrozol. Lykke til
![]()
Er inseminasjon ja Går det ikke denne gangen heller.Er vi nødt til og søke om Ivf offentlig.
Og det frister ikke,siden jeg trives hos Medicus
Flere som har planer om å ikke teste før 14 dpo?
Jeg er så ufattelig lei av negative tester og skuffelser at jeg *bank i bordet* ikke har planer om å kjøpe flere tester enn de 2 CB digitale med ukeindikator jeg har liggendeOm jeg klarer det er en annen sak. Men blir da uansett en digital 14 dpo for å sjekke hvorvidt jeg skal slutte med lutinus eller ei. Er jeg gravid blir det lutinus en del uker til
![]()
Flere som har planer om å ikke teste før 14 dpo?
Jeg er så ufattelig lei av negative tester og skuffelser at jeg *bank i bordet* ikke har planer om å kjøpe flere tester enn de 2 CB digitale med ukeindikator jeg har liggendeOm jeg klarer det er en annen sak. Men blir da uansett en digital 14 dpo for å sjekke hvorvidt jeg skal slutte med lutinus eller ei. Er jeg gravid blir det lutinus en del uker til
![]()
Det er en veldig god tanke altså, men vet ikke om jeg klarer det dessverre. Fikk jo positiv tidlig forrige gang, selv om det gikk galt en uke etter. Så vil egentlig også gjerne vite hvis det skulle bli en kjemisk, siden jeg allerede har hatt kjemisk/sa en gang nå. Får bare se hvordan psyken er når jeg eventuelt kommer så langt
Håper dere som vil vente klarer det og får en fin sterk test 14dpo![]()
HeiHører til St.OlavsHvordan gikk UL idag? Fant 13 eggposer til meg på UL idag, så visst bra ut. Er jo helt ny i dette, så det sier meg jo egentlig ingenting
Men skal hvertfall ha uttak på tirsdag og innsett på torsdag neste uke
![]()
Hei
13 eggposer høres vel normalt ut uten at jeg skal si jeg er skråsikker der.
Det gikk ikke så bra med meg... fant mange (sa ikke antall)folikkler på venstre side som lå på 10 mm og noen på 10 på høyre og en folikklel på 13 mm. Folikklene må være på minimum 17 for at det skal bli egguthenting, så 13 mm var bra i dag sa legen... Det som var veldig negativt var at mitt østradiol nivå var alt for høyt så tidlig var det sist forsøk også... så fortsetter det slik så må jeg avbryteså nå skal jeg ta blodprøver og ul hver dag frem til jeg forhåpentligvis kan sette eggløsningsprøyten. Blir noen lange dager på riksen fremover