Februar 2017

Etter 4 dager på Menopur 300 ie pr dag har jeg fortsatt litt igjen i ampullen som skulle inneholde 1200 ie. Skal man ikke bruke resten men gå over på neste flaske fra idag da eller skal jeg bruke den opp? Helt fersk i dette gamet skjønner jeg. [emoji85]
Jeg fikk også beskjed om å bruke opp det som er igjen, så begynne ny flaske ;)
Starter allerede overmorgen! :happy093

Kan jo være noe virus som du nevner, men siden du går på puregon så kan det jo også være noe i forbindelse med den. Har du vært på UL? Får håpe ubehaget går over fort og at det ikke er noe av betydning for forsøket [emoji173]

Står nevnt magevondt x flere som bivirkning på Puregon i felleskatalogen (bekkensmerte/buksmerte/forstoppelse/abdominalt ubehag/kvalme/diare)

For å sitere deler av bivirkningsteksten:
"Tegn og symptomer relatert til ovarialt hyperstimuleringssyndrom (OHSS) er observert hos ca. 4 % av pasientene. Andre bivirkninger relatert til dette syndromet er bekkensmerte og/eller forstoppelse, buksmerte og/eller distensjon, ømme bryst eller brystspreng og forstørrede ovarier. Vanlige (≥1/100 til <1/10): Gastrointestinale: Bukdistensjon, buksmerter. Kjønnsorganer/bryst: OHSS, bekkensmerter. Nevrologiske: Hodepine. Øvrige: Reaksjoner på injeksjonsstedet. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Abdominalt ubehag, forstoppelse, diaré, kvalme. "
Takk for svar! Så også det om ohss(?) Men fikk forståelsen førr at hcg må være inni bildet før man blir overstimulert? Forsøkte å ringe Riksen, hadde nok hatt større sjangs å vinne i lotto enn at de tok telefonen [emoji23] Hele magen er øm, går som ei 90 år gammal kjerring over gulvet. Bringer tilbane minner om blindtarmbetennelsen i min ungdom.. Kanskje ta en telefon til legevakta å høre med dem litt senere.. Argh, typisk min flaks dette!

Takk for svar! Så også det om ohss(?) Men fikk forståelsen førr at hcg må være inni bildet før man blir overstimulert? Forsøkte å ringe Riksen, hadde nok hatt større sjangs å vinne i lotto enn at de tok telefonen [emoji23] Hele magen er øm, går som ei 90 år gammal kjerring over gulvet. Bringer tilbane minner om blindtarmbetennelsen i min ungdom.. Kanskje ta en telefon til legevakta å høre med dem litt senere.. Argh, typisk min flaks dette!
Litt usikker på det med ohss og hcg. Legevakta er sikkert ikke så dumt hvis du har så vondt som blindtarmbetennnelse-vondt :s

Huff, så forferdelig!!! Har du ringt legevakta? Håper du finner ut av ting!

UL i dag viste lite action. Kun 3 bittesmå follikler per side :( blæh! Øker dosen til 225 IE, så får vi håpe det gjør susen!!

Huff, så forferdelig!!! Har du ringt legevakta? Håper du finner ut av ting!

UL i dag viste lite action. Kun 3 bittesmå follikler per side :( blæh! Øker dosen til 225 IE, så får vi håpe det gjør susen!!
Legevakta sa: ta to paracet å se det an. Får holde ut til i mårra, har kontroll på riksen da :)

Det tar litt tid å tilpasse dosen ofte, håper det får fart systemet å øke litt. Men 3 på hver side er jo en god start! Første runde her, så hadde jeg én folikkel, på hver side [emoji23] stusselige saker..

Når har du neste UL?

Legevakta sa: ta to paracet å se det an. Får holde ut til i mårra, har kontroll på riksen da :)

Det tar litt tid å tilpasse dosen ofte, håper det får fart systemet å øke litt. Men 3 på hver side er jo en god start! Første runde her, så hadde jeg én folikkel, på hver side [emoji23] stusselige saker..

Når har du neste UL?

Huff! Men er det samme i dag?? Godt du har kontroll i morgen, blir spennende da :)

Haha, da skal jeg kanskje være fornøyd ja ;) jeg satser på at høyere dose gjør susen! Så får vi bare håpe jeg ikke blir overstimulert...litt av en balansegang! Neste UL er på fredag, utrolig spent på det altså!!

Når har du neste UL?
Huffda, masse lykke til på kontroll! :love022

I morgen begynner jeg med sprøyter! :ky :hello2:hello2:hello2 Foreløpig er jeg sånn: :sleep011:sleep011:sleep011:schocked028:sick009:sad010:smiley-ashamed004:smiley-angry016:coffee Spiser skikkelig mye heeeele tiden, er oppblåst (ikke rart...), supersliten... Blir flott å begynne på sprøyter! :happy8

Huffda, masse lykke til på kontroll! :love022

I morgen begynner jeg med sprøyter! :ky :hello2:hello2:hello2 Foreløpig er jeg sånn: :sleep011:sleep011:sleep011:schocked028:sick009:sad010:smiley-ashamed004:smiley-angry016:coffee Spiser skikkelig mye heeeele tiden, er oppblåst (ikke rart...), supersliten... Blir flott å begynne på sprøyter! :happy8

Jippi, endelig :) blir bra å komme i gang med sprøyter!! Hvilken dose, og når er første UL?

TR her idag. 7 dager til kontroll og 8 til sprøytestart :)

Har så sykt vondt i hodet nå som jeg går på Menopur. Så jeg er spent på å høre hva som skjer videre når jeg skal på kontroll på torsdag.

Hei.

Jeg melder meg inn her :) Startet med sprøyter den 27.01 (kort regime) skal på UL 02.02. Hadde første forsøk i Juni i fjor, og fryseforsøk i august.Krysser fingrene for at det går denne gangen. :smiley-angelic001

Back
Topp