Hei du! Går dere offentlig?HeiHopper inn her,da vi endelig kan fortsette behandlingen-inseminasjon m/donor! Skal begynne med Letrozol i morgen,og håper at denne mnd skal klaffe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei du! Går dere offentlig?HeiHopper inn her,da vi endelig kan fortsette behandlingen-inseminasjon m/donor! Skal begynne med Letrozol i morgen,og håper at denne mnd skal klaffe
![]()
Hei du! Går dere offentlig?Vet du om inseminiasjon regnes som 1 forsøk? Vi skal prøve icsi nå, og funker ikke det så må vi ha inseminiasjon med donor.. så litt nysgjerrig [emoji106]
Hei.
Jeg melder meg inn herStartet med sprøyter den 27.01 (kort regime) skal på UL 02.02. Hadde første forsøk i Juni i fjor, og fryseforsøk i august.Krysser fingrene for at det går denne gangen.
![]()
SpennendeLykke til! Hvor hører du til? Jeg har akkurat samme som det, oppstart kort regime 27.01 og ultralyd 02.02! Spent
Første forsøk her da!
Egguttak i dag, 17 egg utUttaket gikk greit som vanlig, fikk samme medisincoctail som har fungert bra før. Så skal det gjøres ICSI på de som måtte være modne, regner med det ikke er alle.
Skummelt å vente på telefonen om befruktning i morgen, for har jo erfaring med avbrutte forsøk før. Planen er å dyrke til blastocyst med innsett mandag hvis det er nok befruktede egg. Håper håper håper å få innsett<3
Når blir innsett da? Torsdag?Flytter deg til ruger når det er skjedd
![]()
Nei innsett blir jo på mandag, eller eventuelt fredag hvis det blir 2-dagers istedenfor blastocyst.
Skal si fra hvis det blir innsett jeg![]()
Ahhh, er jo onsdag idag. Tenkte det var tirsdag og at dere ikke rakk blasto![]()
Men spennendeHåper på blasto her (var planen sist)
![]()
Flott følelse! UL om en uke 
Lykke til!Første sprøyta er satt på plass i dag!Flott følelse! UL om en uke
![]()
Lykke til!
UL viste en stor cyste på den ene eggstokken, tydeligvis en eggløsning som ikke har gått riktig for seg og dermed har hele syklusen blitt ødelagt. Gyn sa at tr nok ikke kom til å komme riktig enda, ut i fra hva hun kunne se. Så nå sitter jeg bare og venter på tlf fra Porsgrunn..
Hva skjer nå? Er det noen som vet? Må denne cysten bort før jeg kan starte opp sprøyter osv??
Håper Porsgrunn ringer snart. De vet nok hva planen videre blir, selv har jeg null erfaring, så beklager at jeg ikke kommer med noe konstruktivt...UL viste en stor cyste på den ene eggstokken, tydeligvis en eggløsning som ikke har gått riktig for seg og dermed har hele syklusen blitt ødelagt. Gyn sa at tr nok ikke kom til å komme riktig enda, ut i fra hva hun kunne se. Så nå sitter jeg bare og venter på tlf fra Porsgrunn..
Hva skjer nå? Er det noen som vet? Må denne cysten bort før jeg kan starte opp sprøyter osv??
Ånei så kjedeligTror nok cysten må bort før sprøyter ja... kanskje den forsvinner av seg selv med litt lenger tid på spray? Har ingen erfaring med det så vet ikke, men håper det ordner seg så du får kommet videre i forsøket!
Takk
Huffda...Håper Porsgrunn ringer snart. De vet nok hva planen videre blir, selv har jeg null erfaring, så beklager at jeg ikke kommer med noe konstruktivt...
Den skumle telefonen...
...viste seg heldigvis å ikke være så skummel denne gangen!
9 av 17 egg var modne, og
8 av de 9 eggene var befruktet med ICSI
Så nå skal de prøve å dyrke dem til mandag, og får telefon i løpet av morgendagen om hvordan det går med eggene. Er jo redd for at mange skal falle fra de neste dagene, men må bare håpe vi ender opp med en fin blastocyst til innsett likevel. Han på laben var positiv, selv om det selvfølgelig er begrenset hvor mye de vet før eggene begynner å dele seg videre.
Så da blir det nerver i spenn til i morgen og så mandag, men akkurat nå koser vi oss hvertfall med litt gode nyheter, for det er vi ikke bortskjemt med![]()
Flotte nyheter! Krysser fingrene for en fiiiin blasto! 

Må opp til mandag å fjerne cysten. Skulle tømme den og få veien videre etter det. Men skal fortsette på spray som fram til nå da![]()