Åh! Så kjedeligKjipinger.. Jeg starter med spray 19. januar, men må vente helt til 8. februar med sprøytene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Så kjedeligKjipinger.. Jeg starter med spray 19. januar, men må vente helt til 8. februar med sprøytene![]()
Åh! Så kjedeligHvorfor så seint i gang med sprøytene?
SkjønnerSikkert på grunn av plassmangel uken førDa går man gjerne litt lengre på spray for å passe det inn.
SkjønnerDet var dumt da!
Åh. Maks uflaks da med andre ord! Dagene på sprøyter opplever i hvert fall jeg at går en del raskere. Får håpe de går raskt for deg ogsåGår vel fort.. Men kjipt alltid være sent ute med tingSist hadde jeg jo uttak 1,5 uke etter de som startet med sprøyter samtidig..
Ja, blir lange 4 ukene...Erfaringsmessig synes jeg den første uka går fort, den andre tregt og dagene på sprøytene kjaptMen så deilig å være i gang! Du har noen flere uker på spray enn meg da, men det går nok bra
![]()

Men det klarer du lett. Premien er verdt hver eneste sprayJa, blir lange 4 ukene...![]()
Men det klarer du lett. Premien er verdt hver eneste spray![]()
Takk takk for gode ord!Men det klarer du lett. Premien er verdt hver eneste spray![]()
Det er absolutt verdt det! 

Sist runde hadde jeg ingen bivirkninger, så tror ikke du behøver å gå rundt å vente på de. Jeg frykta jeg skulle bli helt rabiat med dårlig humør og få alle bivirkninger som var kjent for mennesket etter hva jeg leste her inne, men det gikk bare strålende [emoji1]Takk takk for gode ord! [emoji813]red Det er absolutt verdt det!
I dag er det dag 2 på spray og jeg lurer på hvor fort eventuelle bivirkninger dukker opp...
Så bra!Sist runde hadde jeg ingen bivirkninger, så tror ikke du behøver å gå rundt å vente på de. Jeg frykta jeg skulle bli helt rabiat med dårlig humør og få alle bivirkninger som var kjent for mennesket etter hva jeg leste her inne, men det gikk bare strålende [emoji1]
Er bare å prise seg lykkelig om man slipper unna [emoji4]
Prøv å få på frys, men at de ikke vil bruke de du!Og skikkelig irriterende når forsøket ender negativt uten eskimoer på frys![]()
Tok meg en uke før jeg kjente at jeg var sliten, men slapp billig unna første runden. Andre runden var jeg sliten med en gang, men det var nok mest fordi jeg gikk rett på og mistet. Hadde en del mer hodepine andre runden, men det kom noen dager etter oppstartTakk takk for gode ord!Det er absolutt verdt det!
I dag er det dag 2 på spray og jeg lurer på hvor fort eventuelle bivirkninger dukker opp...
Masse lykke til!Da kommer jeg inn herlitt usikker om det blir lang eller kort protokoll (avhengig av orgalutran-mangelen), men det bestemmes på UL 16.01, enten rett på spray da eller rett på stimulering i mnd.skiftet Jan/feb.
Dette er barn nr 2.
Gleder meg til å følge dere![]()
Masse lykke til!Barn nummer to her og ;-)
Vi fikk lang protokoll nemlig pga. mangelen på medisiner og legen sa at det tar tid før man kan igjen tilby kort protokoll... :-/
Ja, men etter lang prøving... Vi skulle akkurat til stimulering da det klaffet.Æsj ja, fryktelig kjedelig den mangelen. Jeg forbereder meg derfor på spraymen heller det enn å vente enda lengre, hehe
Kom nr 1 på naturlig vis?

Ja, men etter lang prøving... Vi skulle akkurat til stimulering da det klaffet.
Kjedelig med lang protokoll når man skulle gå kort, men alt er verdt det, så det er bare å trene på å være tålmodig...![]()
Jenta vår ble født i november 2011. Hun har nettopp fylt 5 år og jeg tenker mye på at det blir så stor aldersforskjell mellom henne og eventuelle søsken... Men det er jo detaljer, man skal ikke fokusere på sånt...Oy, så bra! Er det lenge siden?
Jepp, alt er jo verdt detTålmodighet er viktig ja...nå har vi drevet på siden juni uten napp
Håper nytt ferskforsøk gjør susen. Kjenner jeg er så klar for å komme i gang, klarer nesten ikke å tenke på annet, hehe

Jenta vår ble født i november 2011. Hun har nettopp fylt 5 år og jeg tenker mye på at det blir så stor aldersforskjell mellom henne og eventuelle søsken... Men det er jo detaljer, man skal ikke fokusere på sånt...Nå ber jeg bare om at vi lykkes til slutt og at det ikke går mange år...
![]()