Februar ❤️

Hiver meg inn her også jeg :)

Perleonske_94 - 29 - B2 - Medicus - FER1 - Letrozol, Ovitrelle og cyclogest - oppstart letrozol 20/1

Tok dobbel dose letrozol syklusdag 3-7. Var på kontroll på fredag og idag. Kom ikke som en overraskelse at det er litt sen utvikling. Var vanskelig å stimulere under fersk forsøk og har fått lange, ustabile sykluser etter p-pilleslutt og graviditet. Ny kontroll på onsdag. Håper jeg får tidspunkt ovitrellen kan settes på da og forhåpentligvis innsett neste uke.
 
Hiver meg inn her også jeg :)

Perleonske_94 - 29 - B2 - Medicus - FER1 - Letrozol, Ovitrelle og cyclogest - oppstart letrozol 20/1

Tok dobbel dose letrozol syklusdag 3-7. Var på kontroll på fredag og idag. Kom ikke som en overraskelse at det er litt sen utvikling. Var vanskelig å stimulere under fersk forsøk og har fått lange, ustabile sykluser etter p-pilleslutt og graviditet. Ny kontroll på onsdag. Håper jeg får tidspunkt ovitrellen kan settes på da og forhåpentligvis innsett neste uke.
Så gøy! Velkommen til februar gruppa :Heartred

Håper du får positivt svar på onsdag!
 
DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FER#2 fra IVF#5 - Progynova, Cyclogest (innsett ca 22 feb)
Åå så trist at du er her i februargruppa, hadde så troa på deg hos Maigaard :Heartred Heldigvis har du fryseegg!

Har lagt deg til :happy:
 
Follikel på 17-18 mm og fin slimhinne. Ovitrelle skal settes ikveld. Innsett om en uke hvis alt går etter planen. Deilig følelse å kommer litt videre i forsøket :love017
 
Åå så trist at du er her i februargruppa, hadde så troa på deg hos Maigaard :Heartred Heldigvis har du fryseegg!

Har lagt deg til :happy:
Jada jeg har mere enn nok trua.. men et 5 dagers fryst trumfer nok et 3 dagers ferskt uansett. Satset på at et av de 4 eskimoene. Sitter. Bare sjeleglad for at det bare er å reise ned å sette inn! Fått kraftig blødning idag så da blir det oppstart av Progynova på fredag :)
 
Jada jeg har mere enn nok trua.. men et 5 dagers fryst trumfer nok et 3 dagers ferskt uansett. Satset på at et av de 4 eskimoene. Sitter. Bare sjeleglad for at det bare er å reise ned å sette inn! Fått kraftig blødning idag så da blir det oppstart av Progynova på fredag :)
Ja, det er nok helt sant! Og for en deilig følelse å bare sette inn! Krysser fingrene for en liten eskimospire :Heartred
 
Merkelig følelse å sette Ovitrelle og ikke skulle ha uttak 2 dager senere.
Kjekt å få bekreftet at den sannsynligvis virker som den skal da :D
 

Vedlegg

  • 20230202_203819.jpg
    20230202_203819.jpg
    1,4 MB · Visninger: 34
Merkelig følelse å sette Ovitrelle og ikke skulle ha uttak 2 dager senere.
Kjekt å få bekreftet at den sannsynligvis virker som den skal da :D
Oi virka den så fort? Jeg har bare testet etter uttak, ikke rett etter. Hvor for slo du ut på Ovitrellen?
 
Oi virka den så fort? Jeg har bare testet etter uttak, ikke rett etter. Hvor for slo du ut på Ovitrellen?
Ovitrellen tok jeg onsdag kveld. Klinikken fant stor follikel på kontrollen og mente det var sikkert jeg fikk eggløsning nå. Dette var eggløsningstest da, og ville muligens blitt slik uten ovitrellen også :)
Gikk på letrozol dag 3-7 fordi jeg har lange sykluser. Er nok derfor jeg fikk ovitrelle også for å sikre at eggløsningen skjer og dermed lettere å planlegge innsettet.
Tok en test onsdag kveld og denne igår kveld.
 
Da var jeg igang med cyclogest :joyful:
Noen som har prøvd den og lutinus og vil dele erfaringer om det er forskjell på dem?
 
Back
Topp