Februar ❤️

Det husker jeg fra sist :p
Merket cyclogest var lik paracet stikkpiller i formen, kan det ha noe med saken mtp klin?
Jeg ser at de fleste synes cyclogest er bedre. Jeg hadde nylig crinone å kjære vene for noe klin det ble til slutt.. så blir spennende for jeg også skal ha cyclogest denne gangen. :)
 
Jeg ser at de fleste synes cyclogest er bedre. Jeg hadde nylig crinone å kjære vene for noe klin det ble til slutt.. så blir spennende for jeg også skal ha cyclogest denne gangen. :)
Spennende :joyful:
Det må være noe i det når klinikken sier de så og si har sluttet å skrive ut lutinus.
 
Jeg ser at de fleste synes cyclogest er bedre. Jeg hadde nylig crinone å kjære vene for noe klin det ble til slutt.. så blir spennende for jeg også skal ha cyclogest denne gangen. :)
Jeg har kun brukt crinone, og sist forsøk kjentes det ut som det var syre i høna. Svei og brant noe helt sinnsykt. Skal spørre om mulighet til progesteron som sprøyte denne gangen.
 
Jeg har kun brukt crinone, og sist forsøk kjentes det ut som det var syre i høna. Svei og brant noe helt sinnsykt. Skal spørre om mulighet til progesteron som sprøyte denne gangen.
Ja crinone gikk fint i noen dager men så begynte tullet. Så NO MORE! Cyclogest er visst bedre med grei dose, så jeg gir det et forsøk :D
 
Ja crinone gikk fint i noen dager men så begynte tullet. Så NO MORE! Cyclogest er visst bedre med grei dose, så jeg gir det et forsøk :D
Jeg får vurdere det hvis du synes den virker grei. Orker ikke den følelsen igjen. Satt i dusjen med iskaldt vann i flere timer om dagen
 
På Riksen skriver de bare ut lutinus eller crinone. Må si at jeg faktisk foretrekker lutinus. Da kommer det i hvert fall ut, og bygger seg ikke opp til en masse der inne som med crinone. Vet ikke om cyclogest er dyrere og det er derfor det er vanligst på private klinikker?
 
På Riksen skriver de bare ut lutinus eller crinone. Må si at jeg faktisk foretrekker lutinus. Da kommer det i hvert fall ut, og bygger seg ikke opp til en masse der inne som med crinone. Vet ikke om cyclogest er dyrere og det er derfor det er vanligst på private klinikker?
Cyclogest er mye billigere. Betalte rundt 200 for ei pakke med 15 stk. Å det er 400 mg
 
På Riksen skriver de bare ut lutinus eller crinone. Må si at jeg faktisk foretrekker lutinus. Da kommer det i hvert fall ut, og bygger seg ikke opp til en masse der inne som med crinone. Vet ikke om cyclogest er dyrere og det er derfor det er vanligst på private klinikker?
Vi er hos Medicus. Jeg brukte kun lutinus ved våre 3 fersk forsøk der i 2019. Fikk beskjed nå at de valgte cyclogest siden de fikk gode tilbakemeldinger om at det var mindre gris med dem.
 
Sier det samme som over, mye mindre klin med Cyclogest. Det blir litt som en slags heftig utflod, men du tørker det fort bort etter et toalettbesøk og så er det over. Er ikke i nærheten av lutinus. Eneste er at den smelter fort, og ved mye bevegelse kan komme ut igjen for den blir så glatt. Jeg har pleid å sette den inn og ligge nede i15-20 min og så gå rett på do.
 
Hadde egentlig tenkt å holde meg unna forum denne ganga for jeg er så leeeeei av å måtte si «ikke gravid» :hungover: Men slenger meg med likevel.:knegg:

Sofia87 - 36 - B1 - Porsgrunn - FER#5 fra IVF#2 (8. innsett etter 6 iui) -Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - innsett 6/2
 
Er zoladex også for nedregulering, som synarela? Ser at du går på begge. Aldri hørt om zoladex, så er bare nysgjerrig :)
Tror det. Sprøyter inn en kapsel som virker i 4 uker eller noe. Jeg har hatt minimalt med bivirkninger på den. Synarela derimot. Fader så hodepine jeg får :arghh:
 
Back
Topp