37,5 akkurat på grensa. Målte igjen nå og han hadde 37,1. Så litt mer rolig nåHehegikk det bra? Hadde han feber?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
37,5 akkurat på grensa. Målte igjen nå og han hadde 37,1. Så litt mer rolig nåHehegikk det bra? Hadde han feber?
Huff, ja der ser du. Så bra du stolte på mammainstinktet! Du er godSom fler sier så skal spedbarn alltid undersøkes ved feber. Mi var 3 uker når hu fikk feber. Ble avvist av sekretæren på telefonen hos fastlegen. Hun mente vi kunne avvete til dagen etter. Jeg nektet med at HALLOOO hun er 3 uker! Fikk komme inn samme dag. Bra med morsinnstinkt for jenta mi hadde faktisk hjernehinnebetennelse.
Så bra det ikke var feber da37,5 akkurat på grensa. Målte igjen nå og han hadde 37,1. Så litt mer rolig nåmen han sover fortsatt lite.. Bare dupper inn og ut av søvnen
![]()
37,5 akkurat på grensa. Målte igjen nå og han hadde 37,1. Så litt mer rolig nåmen han sover fortsatt lite.. Bare dupper inn og ut av søvnen
![]()
Hvis han ikke har feber i kveld, så kjører vi på hytta til svigers. Da regner jeg med han sovner godt i bilenSå bra det ikke var feber dahåper søvnen kommer seg
![]()
Han er litt småtett innimellom, men ikke ordentlig forkjøla. Satser på at det bare er mageknip og trøtthetHåper formen hans kommer seg! Og godt det ikke er feber... Min gutt har vært sånn de siste dagene, men ikke hatt feber. Veldig sløvet, smådupper.. Diaré.. Men han er pottetett og hes, så jeg vet at han er forkjølet/uvel i kroppen.
Samme herVi bruker ikke plast på, har den for barn med bøyelig tupp. Varierer hva jeg tar på tuppen, men sist ble det kokkosolje![]()
Så bra han ikke hadde febermen viktig å følge med ja! God tur på hytta
![]()
Det gjør han nokHvis han ikke har feber i kveld, så kjører vi på hytta til svigers. Da regner jeg med han sovner godt i bilen![]()