Feber

Som fler sier så skal spedbarn alltid undersøkes ved feber. Mi var 3 uker når hu fikk feber. Ble avvist av sekretæren på telefonen hos fastlegen. Hun mente vi kunne avvete til dagen etter. Jeg nektet med at HALLOOO hun er 3 uker! Fikk komme inn samme dag. Bra med morsinnstinkt for jenta mi hadde faktisk hjernehinnebetennelse.
Huff, ja der ser du. Så bra du stolte på mammainstinktet! Du er god ☺️ han har 37,1 nå, så det er nok ikke noe, men følger med på formen og måler igjen i kveld uansett.

37,5 akkurat på grensa. Målte igjen nå og han hadde 37,1. Så litt mer rolig nå :) men han sover fortsatt lite.. Bare dupper inn og ut av søvnen :(

Håper formen hans kommer seg! Og godt det ikke er feber... Min gutt har vært sånn de siste dagene, men ikke hatt feber. Veldig sløvet, smådupper.. Diaré.. Men han er pottetett og hes, så jeg vet at han er forkjølet/uvel i kroppen.

Håper formen hans kommer seg! Og godt det ikke er feber... Min gutt har vært sånn de siste dagene, men ikke hatt feber. Veldig sløvet, smådupper.. Diaré.. Men han er pottetett og hes, så jeg vet at han er forkjølet/uvel i kroppen.
Han er litt småtett innimellom, men ikke ordentlig forkjøla. Satser på at det bare er mageknip og trøtthet :)
Riktig god bedring til lille gullet ditt <3

Vi bruker ikke plast på, har den for barn med bøyelig tupp. Varierer hva jeg tar på tuppen, men sist ble det kokkosolje :)

Så bra han ikke hadde feber :) men viktig å følge med ja! God tur på hytta :D

Vi bruker ikke plast på, har den for barn med bøyelig tupp. Varierer hva jeg tar på tuppen, men sist ble det kokkosolje :)

Så bra han ikke hadde feber :) men viktig å følge med ja! God tur på hytta :D
Samme her:) og tar bare det første jeg finner som gjør at det glir lett:)
Godt det ikke var feber:)
Storebror her hadde feber før han var tre mnd, men da fikk jeg bare beskjed om å vente tre dager.

Det må måles i rompen fikk jeg beskjed av på sykehuset :-) Har akkurat vært innlagt på sykehuset med mini nettopp på grunn av feber. Viste seg at det var influensaviruset, men de tok ingen sjangser med så små barn. Og alle under 3 måneder skal undersøkes av lege ved feber! Kjedelig å tilbringe julen der :-D Men alikavell veldig betryggende at hun er undersøkt for alt som kan undersøkes ;-) Og feber er over 38 grader på de minste, ikke 37,5 :-)

Back
Topp