Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke det nei... Du bruker ikke plast?Uff dajeg pleier å bruke sinksalve eller salve bare. Håper han ikke har feber
Nei jeg har ikke gjort det på de andre to. De har jo hatt egen baby målerHåper ikke det nei... Du bruker ikke plast?
Har kjøpt egen til han jaNei jeg har ikke gjort det på de andre to. De har jo hatt egen baby måler![]()
Det samme har jeg kjøpt til Torbjørn. Vet ikke pm den får plass i plasten? Har ikke målt på han enda så har ikke prøvd.
Men hadde jeg hatt vanlig måler som alle hadde brukt så hadde jeg hatt det på![]()
Vanlig termometer? Eller spesielt for baby?Rektal temp ja! Plasthette og salve/olje på tuppen.
Vanlig termometer? Eller spesielt for baby?
Oki da bruker jeg det jeg har kjøptHar bare ett vanlig, kjøpt på apotek!
Samme merke, men litt annerledes jeg har. Hadde kjøpt med bøyelig tupp likevel så jeg nåDe gjør detå det går helt fint å bruke
Jeg har denne:
Vis vedlegget 153041
Å den er litt bredere kortere tupp men har ikke prøvd med plast![]()
Var bøyelig tupp på den jeg har kjøptHar bare ett vanlig, kjøpt på apotek!
Ja, derfor jeg stresser litt :/II rumpa ja. Og hvis de har feber må man til legen med en gang når de er under 3 mnd, fikk jeg beskjed om av helsesøster. Når de er over 3 mnd, må de til legen om de har feber høyere enn 39 eller feber i mer enn 3 dager.
HeheSamme merke, men litt annerledes jeg har. Hadde kjøpt med bøyelig tupp likevel så jeg nå![]()