****Febbisene pusser opp****

Trone

Gotta love ebay
VIP
Nå er vi så mange flittige små bier her inne at det er gøy å få litt inspirasjon av hverandre [:)][:)][:)]

Kan vi ikke legge ut litt bilder, inspirasjonsbilder og innkjøp og sånne ting? [:)][:)][:)]
 
JIPPI, va tenkt og foreslå en slik tråd til dej på chatten nettopp, hehe ;)
da he ej første spm..ka heite navnet på tapeten på stua di? :)
 
Jaaaa, jeg vil se...Har handle ENDEL stæsj i det siste til nye huset..[:D] Jeg vil gjerne få inspirasjon!
 
ORIGINAL: sjukesøster

JIPPI, va tenkt og foreslå en slik tråd til dej på chatten nettopp, hehe ;)
da he ej første spm..ka heite navnet på tapeten på stua di? :)


He he he!! To sjeler, vettu! Hehe!! :) :)

Hmmm... Lurer på om jeg kaaanskje har tatt bilde av rullen. Eller, jeg har en rull igjen som jeg kan se på!
Tenker du den lyse eller den brune?
 
morsom tråd!!! vi skal begynne på badet til uka.. alt skal ut.. vi skal flise legge.. nytt dusjkabinett med karr.. ny baderoms inredning! blir kooooooonge[:D][:D][:D][:D]
 
den lyse :)
 
Oooh.... Eeeeh.. Jeg skal seee.. Jeg husker i alle fall at de har den til 649 kr rullen på Monter` og 679 kr på Corona.
(Jeg fikk den for 400 kr rullen, hihi!!! Godt jeg kan snakke for meg hehehe)

Jeg kan ta noen bilder med kameraet, selv om jeg har egentlig ikke lyst å vise det frem før vi er ferdig altsååååååååååååå... *hmmm tenketenketenke...*
 
Hvordan legger jeg bilder ut fra nettet liksom, hvis jeg skal vise bilder av det jeg har handla fra nettet? må jeg forminske det på imageshack først for så å lime det inn eller er det enklere måter å gjøre det på, synes det er så stress å legge inn bilder jeg. Så kompierer jeg forum link og limer imallom image..og da kommer det lange linker mellom bildene..om dere sjønner[&:][8D][8|]
 
ellers kan jeg anbefale tapotonline.se...Vi kjøpte tapet der til hele huset og sparte ca 15000 NOK på å kjøpe derfra, fant barn navnet på tapeten vi ville ha i butikken her så fant vi den innpå der, ble knallbra[;)]
 
ORIGINAL: juliann

Hvordan legger jeg bilder ut fra nettet liksom, hvis jeg skal vise bilder av det jeg har handla fra nettet? må jeg forminske det på imageshack først for så å lime det inn eller er det enklere måter å gjøre det på, synes det er så stress å legge inn bilder jeg. Så kompierer jeg forum link og limer imallom image..og da kommer det lange linker mellom bildene..om dere sjønner[&:][8D][8|]


Høyreklikk, kopier bildenettadresse.

Så limer du den koden inn mellom [img][/img]
[:)]
 
Okai;) Eg er med;) No får ikkje eg gjort så mykje før ho svigermor har kjøpt seg leilighet... ;P Då får vi ut alle tinga hennaS;D *JIPPI* :D

men kan fortelle litt om planane osv då;)

[hr]
Her er vaskerommet :) Det er det einaste vi har fått gjort heilt skikkelig ;)

Før


Vi skal henge opp bilder på veggane etterkvart... Har eg funne ut;) :) MHM;P
Etter nedpussing av malingsflass, vasking av veggar, maling osv ser det slik ut:






Gjesterommet og barnerommet gleder eg meg MASSE til er ferdig;)
Barnerommet skal no vere eit stilig barnerom:) Lyse, nøytrale veggar osv, så vi berre trenger å skifte ut interiøret ;)


Gjesterommet skal vi (har eg bestemt, glømt å seie ifrå til min kjære) ha i litt sånn gammeldags, bomderomantisk stil ;)
Har falt litt for denne, men er usikker på om eg skal bruke den som vase (på gjesterommet), og så at den står oppå eit sånn skål/fat som dei hadde i gamle dager til å vaske ansiktet med osv ;) vi får sjå;)


og så må eg skryte litt av vårt handmala porselen (har ein del meir også, men måtte vise fram eit lite utplukk)
 
Holder på å legge inn bilder av stua sånn som den ser ut nå. ;)

Sjukis, jeg har ikke funnet enda navnet på den lyse tapeten. Men skal ikke gi opp :)

sorc: Så bra det ble med lyse vegger!! Ser jo såå mye større ut med en gang!! :)
 
Eg veit;) No venter eg berre på dei nye listene;) og å finne bilder såklart;) då blir det 100% ferdig ;) 
 
Her er førbilder fra stua og spisestua:

Og her er etterbildene:
Vi er IKKE ferdige altså!! Bare så det er tydelig sagt, he he he!!! Har fått inn møblene i dag, så måtte bare prøve oss litt, hihi!
Og bildet av tapeten er bare for å vise mønsteret. På dagtid så ser den nesten hvit ut siden man ikke ser mønsteret, ganske kult :)
Gidder IKKE stille inn kameraet for å få bedre bilder heller nå [8D][;)]

 
ahhh, thnx[:D][:D][;)] Litt av mine innkjøp til nye huset...Åhh, gleeeder meg til å flytte inn[8D] BILDERAAAZ...Ikke QOUTE!![;)]

Entre



Stuen
2 seter, 3 seter + en 2 seter med sjeselong i begge sider foran tv n[8D]
http://www.kid.no/produkter/show/101/10101/79160/791622002

spisetuen


8stk

til kjøkkenet


4stk

Minien sitt rom:
 
Hmm, fikk det ikke til alikevel ser jeg, kommer bare linker [:-] whats wrong Trone? Kopierte nettadressen som kom opp da jeg gikk inn på det jeg hadde kjøpt..
Btw, knallfint dere får det, fått gjort mye på kort tid dere daa!
 
ORIGINAL: juliann

Hmm, fikk det ikke til alikevel ser jeg, kommer bare linker [:-] whats wrong Trone? Kopierte nettadressen som kom opp da jeg gikk inn på det jeg hadde kjøpt..
Btw, knallfint dere får det, fått gjort mye på kort tid dere daa!


Du må høyreklikke på bildet og klikke på "kopiere bildenettadressen". :)

Takktakk! Ja, crap, har jobbet rævva av meg altså! Hehehe!!! Hele dagene mens han er på jobb og videre på kvelden når han er kommet hjem.
Vi har litt igjen i stua enda før vi kan begynne å dekorere veggene og den andre pynten da. Men er ikke lenge igjen nå da :)
Så er det alle de andre rommene igjen, sukk hehe!
 
Back
Topp