Favorittull?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Hva er de beste ullklærne du vet om til barna dine? [emoji4]
 
Liker Nøstebarn, spesielt ull/silkedressene. Ellers har jeg vært veldig fornøyd med Lindex, woolland og Joha. Og hjemmestrikk [emoji4]
 
I vinter var jeg veldig fornøyd med Voksi.
 
Liker Nøstebarn, spesielt ull/silkedressene. Ellers har jeg vært veldig fornøyd med Lindex, woolland og Joha. Og hjemmestrikk [emoji4]

Hjemmestrikk er fint ja [emoji173]️ men takk for svar, Lindex og woolland sitt har jeg ikke testet, men skal sjekke det ut! [emoji4]
 
I vinter var jeg veldig fornøyd med Voksi.

Visste ikke at de hadde klær en gang jeg [emoji15] trodde det bare var vognposer. Men da skal jeg sjekke ut det [emoji4]
 
Safa sine ullstrømpebukser er favorittunderdelen i ull til de minste. Knallgod passform. Overdeler bruker vi litt av hvert av, er ikke egentlig noe som skiller seg veldig positivt ut der.
 
Safa sine ullstrømpebukser er favorittunderdelen i ull til de minste. Knallgod passform. Overdeler bruker vi litt av hvert av, er ikke egentlig noe som skiller seg veldig positivt ut der.

Det tror jeg aldri vi har prøvd. Skal sjekke det ut! [emoji4]
 
Jeg sverger til Reflex Frost (ofte på tilbud til 99,- per del) og Name It! Hver eneste vinter :D I år har jeg i tillegg kjøpt noe fra CeLaVi, spent på om vi liker det like godt.
 
Jeg sverger til Reflex Frost (ofte på tilbud til 99,- per del) og Name It! Hver eneste vinter :D I år har jeg i tillegg kjøpt noe fra CeLaVi, spent på om vi liker det like godt.

Den ulla som er brukt mest her også! Reflex-ulla er billig og bra, så eldste har masse av den [emoji1] Name IT sitt er så fint, men lite nøytralt, så nå som vi har fått en lillebror prøver jeg å finne merker med mer nøytrale farger så det kan arves [emoji85]
 
Visste ikke at de hadde klær en gang jeg [emoji15] trodde det bare var vognposer. Men da skal jeg sjekke ut det [emoji4]

I år har jeg ikke funnet det.. og Barnas Hus som solgte det i fjor har ikke fått inn.. typisk..
 
Joha og janus foreløpig. Men syns Cubus sin virker god og den fra sparkjøp.

Lillelam er favoritten i tykkere plagg, nøstebarn som nummer to :)
 
Janus er best i kvalitet. Datteren min gikk i ullbukser fra janus i halvannet år (året rundt av eget ønske) og de var på vask etter hver dag. Brukt i sandkasse og generell utelek i barnehagen. Holdt utrolig lenge. Andre merker fikk raskt hull i knærne.
 
Polarn o pyret er slitesterkt og sitter godt på min, også vært fornøyd med joha, men syns det kom litt raskere hull der. Som mellomlag har vi brukt janus sine heldresser, og ullfrotteen til Polarn o pyret. På skikkelige kalde og tørre vintre har vi brukt ullfleecen til nøstebarn ytterst (når det ikke har vært behov for vanntettlag), god og varm! Hjemmestrikk er også kjekt som mellom/ytterstelag
 
Her er vi fornøyd med Joha, Janus, og reflex som bhg-ull, blir litt Hust&Claire og Hummel hjemme! Så mye fint at jeg kunne ikke la vær, men tørr ikke å sende på det i bhg for jeg syns ikke de er så flinke til å ta hensyn til klær når de holder på med leire, maling og mat! Kommer alltid tilgriset hjem.. Det misliker jeg, for hjemme har vi alltid papir liggende frem ved måltider og mini tørker seg både på fingrene og rundt munnen på eget initiativ..
 
Her er vi fornøyd med Joha, Janus, og reflex som bhg-ull, blir litt Hust&Claire og Hummel hjemme! Så mye fint at jeg kunne ikke la vær, men tørr ikke å sende på det i bhg for jeg syns ikke de er så flinke til å ta hensyn til klær når de holder på med leire, maling og mat! Kommer alltid tilgriset hjem.. Det misliker jeg, for hjemme har vi alltid papir liggende frem ved måltider og mini tørker seg både på fingrene og rundt munnen på eget initiativ..

Kjedelig når fin og dyr ull blir sølete ja [emoji20] sender stort sett med billig ull til eldste i barnehagen vi og, og det er flekker på det meste.. hummel har mye fint har jeg sett ja! Synd det er så dyrt [emoji85]
 
Back
Topp