Favorittull?

Lillelam, Hust & claire, joha og reflex frost
 
Men her er bare Reflex, eller overser jeg noe?

Er bare reflex som er på tilbud til 99,- så linken er sortert til reflex :) her er link til alle ullklærne barnas hus har https://www.barnashus.no/klaer/ull.html

(Etter å ha lest tråden litt nøyere, ser jeg det er voksi ull du lurer på.. ikke sett det på barnashus, eller noen andre plasser når jeg har sett etter ull til mini)
 
Last edited:
Jeg er på jakt etter Voksi-ull og har scrollet meg gjennom sidene noen ganger allerede, men det finnes visst ikke lengre..

Du får høre med voksi om det er noen butikker som selger, ser på Instagram at de har lagt ut mange nye bilder av klær de siste dagene
 
Kjedelig når fin og dyr ull blir sølete ja [emoji20] sender stort sett med billig ull til eldste i barnehagen vi og, og det er flekker på det meste.. hummel har mye fint har jeg sett ja! Synd det er så dyrt [emoji85]

Ja når det kommer med malingsflekker, blåbær gnidd utover, matrester fra hals og ned.. Da blir jeg oppgitt! Han griser ikke slik hjemme.. Tror de er sløve med å tørke, få han til å bruke papir/vaske fingrene i stedet for å bruke genseren som serviett!! [emoji15][emoji31]
 
Ja når det kommer med malingsflekker, blåbær gnidd utover, matrester fra hals og ned.. Da blir jeg oppgitt! Han griser ikke slik hjemme.. Tror de er sløve med å tørke, få han til å bruke papir/vaske fingrene i stedet for å bruke genseren som serviett!! [emoji15][emoji31]

Æsj, ja! Lov å bli litt oppgitt da ja. Kanskje du må spørre dem å rutiner på sånt? Her er det malingsflekker og lignende på klærne innimellom, men sjelden mat som er blitt sølt.
 
Joha med bomull eller bambus inni, og merinoull utenpå til frøkna med eksem. Jeg er veldig glad i ull/silke fra hust and claire også, men det tåler huden hennes dårlig
 
Har ikke fått min første enda, og ikke sett så veldig mye på ull enda, men hvilke merker mener dere at har mest nøytrale ullklær? Ikke bare rosa/lilla og blå? Ser og skjønner at jeg desverre ikke kommer meg unna rosa, men orker ikke aaaalt i rosa :smiley-ashamed004
 
Har ikke fått min første enda, og ikke sett så veldig mye på ull enda, men hvilke merker mener dere at har mest nøytrale ullklær? Ikke bare rosa/lilla og blå? Ser og skjønner at jeg desverre ikke kommer meg unna rosa, men orker ikke aaaalt i rosa :smiley-ashamed004

Engel, Disana, Cosilana, Nøstebarn. De dyrere merkene syntes jeg generelt har finere farger og mer som er unisex. Men Reflex sin kolleksjon i år hadde også noe i ensfarget grønt og dyp oransje. Lindex har et kult sett som er leopardmønstret :happy:
 
Jeg har kjøpt ull fra Celavi, Nøstebarn, Engel, Disana, Mokapuna, Janus, Cubus, Reflex, Name it, Tom & Trine, Mole of Norway, Pierre Robert, Joha, Safa og sikkert fler..

Helt ærlig så er det ikke de store forskjellene i kvalitet og hvor lenge det holder så jeg kjøper utelukkende billige trøyer og longs nå (Sparkjøp eller Reflex til ca 100kr pr del). Noen av de dyrere merkene har kanskje hatt litt finere, mykere ull, men det har gått like fort hull på det som alt annet. Dessuten blir det møkkete i bhg, da er det bedre om det ikke er krise om det går i stykker (storesøster sliter ulla i løpet av en sesong)

Men jeg har kanskje syntes Mole skiller seg litt positivt ut i mengden. Ellers elsker jeg ullfleece og ribbebukser (Safa sin er knall som mellomplagg, en god del tykkere enn Nøstebarn. Mole of Norway sine er ekstremt myke - fint om man bruker de uten longs under). Ull-silke miks skulle jeg gjerne brukt hele tida, en skikkelig favoritt, men det blir også alt for dyrt pr plagg når man trenger mye. Jeg investerer heller litt ekstra i mellomplaggene, for det får ikke like tøff behandling :)
 
Last edited:
Vi har brukt litt av alt, ingenting jeg Jar tenkt at «dette skal vi aldri ha igjen» men design messig liker jeg hust and claire og name it :)
 
Back
Topp