Favoritt navn?

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg trodde vi hadde bestemt oss for guttenavnet, men gubben tilsto at han ikke likte navnet allikevel. Innerst inne er jeg nok litt glad for det, for jeg følte meg ikke helt sikker selv, tror jeg.

Så da har vi funnet nye "kandidater", i fullt samarbeid. Og da fant vi disse navnene:
Jonas
Sebastian
Hugo

Og disse jentenavnene:
Malene
Mathilde
Michelle

Hvilke navn er deres favoritter og "kandidater"? :)

Aaaaaaner ikke :P

Blir som de andre. Får navnet sitt når den lille er født :)

Føler du ikke at dere har dårlig tid da?

Har på følelsen at jeg hadde fått noia om jeg ikke hadde hatt noen alternativer klart :O

Det er godt gjort da!!

Bare litt :P

Men nr 3 var vel nesten 1 mnd gammel når hun fikk navnet sitt :P Blir vanskeligere og vanskeligere å finne navn synes jeg :P Eneste jeg var 100% sikker på rett etter fødsel var nr 2 :)

Bare litt :P

Men nr 3 var vel nesten 1 mnd gammel når hun fikk navnet sitt :P Blir vanskeligere og vanskeligere å finne navn synes jeg :P Eneste jeg var 100% sikker på rett etter fødsel var nr 2 :)
Jøss! :D
Med nr en var vi sikre etter ultralyd på navnet. Så kom gutten til og rulte navnet sitt bedre enn vi trodde :p Nå syns jeg det er vanskelig!

Jøss! :D
Med nr en var vi sikre etter ultralyd på navnet. Så kom gutten til og rulte navnet sitt bedre enn vi trodde :p Nå syns jeg det er vanskelig!

Slet litt med nr 1. Vi hadde funnet et navn til han, men stjal selvsagt tanten og onkelen min som fikk 1,5 mnd før oss. Det navnet vi var ganske sikker på at han IKKE skulle ha, fikk han :P hehe :P

Storebror var vi sikre på etter OUl siden vi ville kalle han opp etter begge våre familier. Nå har vi ikke snakka noe om det. Kanskje "prikken" ikke får noe navn før etter fødsel. Man har jo inntil 6 mnd på seg ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi tenkte på Linnea helt til jeg kom på å at det heter jo jenta til en tidligere kollega.... Blir ikke lett å finne ett navn som ikke er brukt fra før hverken i familien eller på jobb.... jobber i barnehage så er noen navn som er "brukt opp". HVa det blir vet vi ikke før vi ser henne men liker å lese hva andre foreslår for å ha noen navn i bakhodet :)

Jentenavn tenker vi Thea, Helle, Elvira

Guttenavn vil han at det skal bli Ragnar(jeg er ikke helt enig)
Jeg tenker Casper, Jonas, Oskar

Heldigvis mange mnd på å bestemme oss enda :p

Favorittnavnet mitt er Tirill, men gubben hater det. Ble så lei meg! Hehe. Vi er kjempeuenige når det kommer til navn og vi har kun funnet to som begge liker. Mie om det er jente og Aleksander om det er gutt :-)

[y743264, member: 100087"]Vi tenkte på Linnea helt til jeg kom på å at det heter jo jenta til en tidligere kollega.... Blir ikke lett å finne ett navn som ikke er brukt fra før hverken i familien eller på jobb.... jobber i barnehage så er noen navn som er "brukt opp". HVa det blir vet vi ikke før vi ser henne men liker å lese hva andre foreslår for å ha noen navn i bakhodet :)[/quote]

Datteren min heter Linea:) vanskelig å komme på noen navn syns jeg. Må nok vente til jeg har den lille i armene mine før vi får bestemt oss:)

Her gidder ikke mannen å diskutere han før vi veit kjønn(håper vi får vite i dag), men jeg kan jo fortelle mine favoritter:

Jente:
Irlin
Silje
Marie
( tror det blir nei på alle, det gjorde det sist)

Gutt:
Jakob
Jonatan
Oliver
Charlie

Back
Topp