Favoritt navn?

Mathilde er en av favorittene våre til jente :D Gutt: Jacob, Jonas, Isac, Lucas :)

Vi har valgt uvanlige navn, siden han er nederlandsk/belgisk og jeg er finsk/svensk, og vil at navnene skal funke på alle språk :p
Vi har forandret på navn, så de er helt våre egne!

Jente: Karme Leonora (Bruke bare Karme)
Gutt: Garm Leon (Bruke bare Garm)

Leon var bestefaren til samboer og Leonora er en miks av Leon og min mor, Lena :)

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Gutt:
Daniel
Elias
Odin
Mathias

Jente:
Oda
Helene
Linnea

Syntes jente navn er sykt vanskelig men vi får gutt, men utrolig vanskelig med navn, jeg liker Odin veldig godt men det vil ikke mannen ha -.- Elias er vi enig på og det er et utrolig nydelig navn det også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutt:
Daniel
Elias
Odin
Mathias

Jente:
Oda
Helene
Linnea

Syntes jente navn er sykt vanskelig men vi får gutt, men utrolig vanskelig med navn, jeg liker Odin veldig godt men det vil ikke mannen ha -.- Elias er vi enig på og det er et utrolig nydelig navn det også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vår skal hete Elias, etter mannens oldefar. Er veldig fint navn:)

Termin 4. januar :)

Gutt:
Daniel
Elias
Odin
Mathias

Jente:
Oda
Helene
Linnea

Ahw, jenta mi på to heter Helene <3 :D

Jeg håper nesten det blir jente, bare fordi jeg ikke klarer å slå eg til ro med noe guttenavn. Vi har lyst til å kalle opp barna våre etter besteforeldre/ oldeforeldre eller enda lenger bak. Så jentenavnet er klart og vi begge liker det.

Jenny Kristine (Jenny etter min mormor, og Kristine etter hans farmor. Vi ønsket ikke Kristine som første fornavn, fordi det er så utrolig mange i nærmiljøet som heter det. Og Jenny blir vi bare mer og mer glad i :) )
Guttenavn har vi vært innom mange...
Tor, Johannes, Andrè, Tobias, Rolf og mer :) vi kommer ikke helt frem til et dobbeltnavn vi begge liker...

Positiv test 18.05.14 ❤️
Foreløpig termin 21.01.15 ❤️

Med gutta hadde vi navn før vi viste kjønn, bare guttenavn klart så bra det ble gutter ;)
Denne gangen er vi låst på et jentenavn, men har INGEN guttenavn klare :PP

Back
Topp