Farvel babykilo...?

Helga overstått, men jeg er på dag 2 hjemme med forkjøla unge. Var alene med begge to i helga da mannen var på jakt, begge småforkjøla og jeg totalt uten energi. Har kommet seg nå da, men jeg har eldstemann hjemme fra barnehagen pga er litt for snørrete og for mye puss i øyne til barnehage. Heldigvis ganske tomme skap nå! :p

I går fikk jeg endelig løpt igjen (holdt kurs torsdag kveld, bursdag fredag ettermiddag, mann på jakt fra morgen til kveld lørdag og sent ettermiddag søndag). Bestemte meg for at jeg skulle løpe til jeg ikke orka mer, og klarte faktisk nesten 3 km sammenhengende! Måtte ikke stoppe pga at jeg ikke orka mer, men fordi jeg gikk tom for vei og havna på gjørmete sti. Jeg løper i et par adidas-sko som er beregna på asfalt og hard grus, ergo null feste. Sliter litt med å finne en passende løype, vi har for mye bakker her, og knærne syns jo ikke det er så gøy med nedoverbakker (og pulsen syns det er litt slitsomt med motbakke :hilarious:). Uansett, supergøy å kjenne på at jeg kunne ligge høyt i puls over tid uten å falle i dunge. Husker enda første løpeøkta mi før påske, der jeg ba om nåde etter et lite minutts løping.

Skulle dog hatt et par sko som er egna for stier og litt mer sleipt underlag, og samtidig har OK demping for litt hardere underlag. Finnes det tro?
 
Hvordan går det? :)

Vi har vært mer eller mindre syk siden høstferien, både voksne og barn, så er stillstand. Lite trening og lettvintmat.


Kan tro jeg er lei av snørr, hoste og feber. :hungover: Vært mer sjuk i høst enn siste 10 årene tror jeg. :hilarious:
 
Vi har vært mer eller mindre syk siden høstferien, både voksne og barn, så er stillstand. Lite trening og lettvintmat.


Kan tro jeg er lei av snørr, hoste og feber. :hungover: Vært mer sjuk i høst enn siste 10 årene tror jeg. :hilarious:
Aha, kjenner til det :p dvs, ungene har vært syke/forkjølet osv til og fra. Første uka på 5uker når at ikke bhg har ringt om sykt barn:p
Samboer hangler litt nå, jeg er fortsatt frisk :)
 
Vi har vært mer eller mindre syk siden høstferien, både voksne og barn, så er stillstand. Lite trening og lettvintmat.


Kan tro jeg er lei av snørr, hoste og feber. :hungover: Vært mer sjuk i høst enn siste 10 årene tror jeg. :hilarious:

Dette hørtes kjent ut :hilarious: :s
 
Jadda, så var man 93 kg igjen. :dead:


Fra neste mnd skal jeg melde meg inn på privat overvektsklinikk. Koster litt, men viktig å investere i helsa, og offentlig får jeg ikke noe tilbud da jeg er for frisk og for lett (dvs tung nok til hjelp dersom jeg hadde hatt tilleggssykdom). Håper å kunne starte prøving på siste barn om ikke for lenge (pga alder) så må virkelig ta grep. Og mtp at jeg har vært overvektig nesten hele livet, så er det vanskeligere å fikse på egenhånd.

På klinikken får man både kostholdsveileder og time hos lege med videreutdanning innen overvekt. Vet han er dyktig, da jeg kjenner flere som har han som lege.
 
Så koselig å se deg her inne igjen :joyful: og så gøy at dere har lyst til å prøve på nr. 3 snart ❤ har du noen tanker om når dere eventuelt starter prøvingen?

Masse lykke til med vektnedgangen!
 
Så koselig å se deg her inne igjen :joyful: og så gøy at dere har lyst til å prøve på nr. 3 snart ❤ har du noen tanker om når dere eventuelt starter prøvingen?

Masse lykke til med vektnedgangen!

Det kommer litt an på kroppen min, men tidligst om 5 mnd tenker jeg. :)

Takk, det trengs! :hilarious:
 
Heier på deg! Så spennende med prøving etterhvert, og blir spennende å følge reisen din med klinikken:happy:
 
Det kommer litt an på kroppen min, men tidligst om 5 mnd tenker jeg. :)

Takk, det trengs! :hilarious:
5 måneder går fort det :) jeg gikk ned ganske mye rett før jeg ble gravid med nr. 2, og det er jeg jammen glad for, for fysj som jeg la på meg :inpain:
 
Innom og heier på deg! :D
 
Takk!

Ble overfalt av covid-19 før helga, og TR i helga, så her er det topp stemning. :hilarious:
Ånei! Masse god bedring! Her har også hele familien testa positivt i helga :android: Foreløpig meg og minsten som er hardest rammet. Håper dere slipper tålig billig unna :D
 
Ånei! Masse god bedring! Her har også hele familien testa positivt i helga :android: Foreløpig meg og minsten som er hardest rammet. Håper dere slipper tålig billig unna :D

Tror minste var første ut med det her, testa han aldri og han slapp billig unna. Ellers er det jeg som har fått det tøffest, og det har egentlig ikke vært så ille. Mannen har det ganske lett, og eldstemann har ikke hatt snev av symptom, enda. :hilarious:
 
Tror minste var første ut med det her, testa han aldri og han slapp billig unna. Ellers er det jeg som har fått det tøffest, og det har egentlig ikke vært så ille. Mannen har det ganske lett, og eldstemann har ikke hatt snev av symptom, enda. :hilarious:
Så godt at dere slapp såpass unna da :D Minste hadde en dag hvor han var veldig dårlig og lå rundt 40,6 i feber som ikke ville ned med paracet.. Når han bare kom seg forbi det ble han raskt god igjen! Jeg har hatt feber, kløe i halsen og i dag våkna jeg med noe som kjennes ut som bihulebetennelse så her drøyer det ut :hungover: Mannen og eldste kjenner ingenting enda :rolleyes:
 
Så godt at dere slapp såpass unna da :D Minste hadde en dag hvor han var veldig dårlig og lå rundt 40,6 i feber som ikke ville ned med paracet.. Når han bare kom seg forbi det ble han raskt god igjen! Jeg har hatt feber, kløe i halsen og i dag våkna jeg med noe som kjennes ut som bihulebetennelse så her drøyer det ut :hungover: Mannen og eldste kjenner ingenting enda :rolleyes:

Jeg er fortsatt tett i nesa og hes, og det var tirsdag/onsdag jeg kjente på startsymptomer. Har "dott" i ene øret også. Men føler meg bedre, så bare restsymptomer her.

Minsten hadde nok feber en dag, men vi fikk ikke sjekka det pga tomt batteri på termometeret. Var neppe høy feber, og var raskt over uansett.

Omgangssjuka og covid tett opptil hverandre, nå håper jeg det roer seg med virus i barnehagen...
 
Jeg er fortsatt tett i nesa og hes, og det var tirsdag/onsdag jeg kjente på startsymptomer. Har "dott" i ene øret også. Men føler meg bedre, så bare restsymptomer her.

Minsten hadde nok feber en dag, men vi fikk ikke sjekka det pga tomt batteri på termometeret. Var neppe høy feber, og var raskt over uansett.

Omgangssjuka og covid tett opptil hverandre, nå håper jeg det roer seg med virus i barnehagen...
Ånei, omgangssyka er ille! Håper det roer seg nå, ja :D
 
Back
Topp