fartsbot?

10 kmt over fartsgrensen got bot på over 3000 kr og to prikker.
Tror nok fotoboksen manglet kamera ;)
Ikke over 80. Og har gjort der i flere enn en fotoboks. Har til å med sett er folk har blitt tatt i den samme. Men stoler på UP som faktisk jobber med å ta folk som kjører for fort.

Merkelig av en UP å oppfordre deg til å kjøre uansvarlig.
Nei gjør ikke det. Men er uansvarlig av folk som kjører i 85 å bråbremse ned til 75 hver gang de ser en fotoboks. Derfor fikk jeg den beskjeden. Er faktisk mange nestenulykker pga den oppbremsingen.

Å kjøre i 90 i når grenda er 80 er også uansvarlig. Å drive å bremse er selvfølgelig ikke bra, men å kjøre i 80 er rett. Selv om det dog genererer forbikjøringer, for 80 betyr 90 mener mange.

Jeg har aldri fått bot. Ikke mannen heller, men han har jo bare kjørt i fire år, jeg har da kjørt i snart 18.

Jeg har fått en fartsbot (fotoboks), kjørte i 89 km/t i 80 sona, men dette er for 11-12 år siden. Fått en parkeringsbot også, hadde betalt, men hadde betalt til feil automat (jeg benyttet meg av automaten nærmest bilen), men det var til feil selskap gitt :(
Har hatt førerkort i snart 15 år.

Heldigvis ikke:)

Hatt lappen i 10 år og aldri fått noen form for bot :)

Kjører ofte litt over grensa (ca 10 over).
Én gang så hadde jeg en rar følelse og kjørte i grensa. Der framme stod de med laseren ;) Tror han bak som lå klin opptil som tydelig hadde dårlig tid prisa seg lykkelig over at han lå bak meg i det øyeblikket ;)

Samboeren min har fått to parkeringsbøter og en bot på 4200kr (!) for å stå på gult felt på veien. Han stod på full-stopp-strek og kjørte. Så ser han en bil komme i full fart. Da valgte han å kjøre på sånn bredt felt med gule oppstrekinger og vente med å kjøre til bilen hadde passert. Og ops, det var visst en politibil :P hadde han bare kjørt og gass på skikkelig hadde han unngått bota :P Kjipt...

Back
Topp