Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og en beltebot Wææ! Har aldri fått bot, men har av en eller annen grunn tenkt at "botgrensen" var fartsgrensen + 10%. Nå et det slutt på det! Ulogisk tanke I grunn. Grensen heter jo 70, og ikke 77! Jøss, hvilken åpenbaring!J, ble tatt av en fotoboks i 76 i 70 sonen. Satt i min egen verden. Tror det ble 1600 kr eller noe.
SammeherWææ! Har aldri fått bot, men har av en eller annen grunn tenkt at "botgrensen" var fartsgrensen + 10%. Nå et det slutt på det! Ulogisk tanke I grunn. Grensen heter jo 70, og ikke 77! Jøss, hvilken åpenbaring!
FotomodellDere som er tatt i fotomodell burde sjekke spidometeret deres. I en 80 sone må man kjøre over 90 for å bli tatt. Har prøvd det selv med en fra UP i passasjersetet. Fikk ikke bit når jeg kjørte i 90 forbi en fotoboks og ikke fått det i senere tid heller. Har selv aldri fått bot men mannen mistet lappen i 3 mnd før vi ble sammen.
Samme herAldri fått bot, aldri blitt stoppet.
Jeg kjører ofte i byen der vi blr der det er 40, og da står det 40 på speedometeret og 40 på slike målere langs veien.Dere som er tatt i fotomodell burde sjekke spidometeret deres. I en 80 sone må man kjøre over 90 for å bli tatt. Har prøvd det selv med en fra UP i passasjersetet. Fikk ikke bit når jeg kjørte i 90 forbi en fotoboks og ikke fått det i senere tid heller. Har selv aldri fått bot men mannen mistet lappen i 3 mnd før vi ble sammen.
Ja men da kan man klage. Er jo forskjell på 40 sone og 80 sone også da. Er større margin jo høyere fartsgrensen er.Jeg kjører ofte i byen der vi blr der det er 40, og da står det 40 på speedometeret og 40 på slike målere langs veien.
Jeg tar aldri sjansen på å kjøre noen km over igjen!
Noen fotobokser er også i ustand....