fartsbot?

Nei, men det er vel bare flax. Råkjøree ikke. Men litt over er jeg støtt og stadig. Fått parkeringsbot og beltebot da:p

2600.- i 80-sonen i mai.. I min egen verden etter en hard dag og så heller ikke det beryktede flashet fra fotoboksen..

Aldri fått bot. Mannen derimot, får ei bot i halvåret. :( Skjønner ikke at d går ann.

Ja :( rett etter jeg fikk lappen
.

Ja ble tatt i 50 sona, sure 4200 kr i bot. Husker ikke hvor mye over 60 jeg kjørte i. Og det verste var at jeg visste om kontrollen (bor på lite sted). :(

Hatt lappen i 5 1/2 år. Aldri fått en eneste bot. Ikke engang parkeringsbot :-) tenker å fortsette med det :-)

Hverken jeg eller mannen har fått fartsbot :)

Dere som er tatt i fotomodell burde sjekke spidometeret deres. I en 80 sone må man kjøre over 90 for å bli tatt. Har prøvd det selv med en fra UP i passasjersetet. Fikk ikke bit når jeg kjørte i 90 forbi en fotoboks og ikke fått det i senere tid heller. Har selv aldri fått bot men mannen mistet lappen i 3 mnd før vi ble sammen.

10 kmt over fartsgrensen got bot på over 3000 kr og to prikker.
Tror nok fotoboksen manglet kamera ;)

En på 1600, tatt i fotoboks. Husker ikke hvor mye over jeg var. Var så opptatt av å prate at heg så ikke skilter for fotoboks ;)

Ja, har blitt et par. Men ingen prikker heldigvis!
Har hatt lappen i over 20 år, og kjører masse.

Har fått tre. Den første jeg fikk var i en 60-sone, og i kø, så holdt egentlig bare flyten i trafikken dagen etterpå fikk jeg parkeringsbot fordi automaten ikke ville ta mynten min og jeg hadde ikke tid til å finne et sted å veksle... Tok sjansen på at det var nok med de andre myntene, men det var det ikke... Veldig kjipt!
Begge de andre var også i 60-soner, en fotoboks.

Høres ut som jeg er en skikkelig råkjører, men det er jeg egentlig ikke. Den siste er 5 år gammel og har hatt lappen i 17 år...

Ikke enda. Men d er ikke fordi jeg kjører fartsgrensen hele tiden. D blir litt over. Når barna ikke er i bilen kan d bli mer enn litt over.

Jupp, har hatt lappen i 17år, å hanka inn 5-6 fartsbøter, 3-4 parkeringsbøter og ei beltebot(rein forgløymelse, blei stoppa 3-400m frå bussgarasjen, der eg hadde parkert bussen for dagen)...

Back
Topp