fartsbot?

Jepp fotoboks når jeg gjorde forbikjøring. Ikke mange over da så det var litt surt

Ja. En laserkontroll og en fotoboks, det er mange år siden .

Aldri fått fartsbot men fått bot for feil bruk av belte! 1500kr! DET var sure penger det

J, ble tatt av en fotoboks i 76 i 70 sonen. Satt i min egen verden. Tror det ble 1600 kr eller noe.
Wææ! Har aldri fått bot, men har av en eller annen grunn tenkt at "botgrensen" var fartsgrensen + 10%. Nå et det slutt på det! Ulogisk tanke I grunn. Grensen heter jo 70, og ikke 77! Jøss, hvilken åpenbaring!

Wææ! Har aldri fått bot, men har av en eller annen grunn tenkt at "botgrensen" var fartsgrensen + 10%. Nå et det slutt på det! Ulogisk tanke I grunn. Grensen heter jo 70, og ikke 77! Jøss, hvilken åpenbaring!
Sammeher :)
Lært av feilen :)

Jepp! Tatt i fotoboks, målt til 88 i 80 sone. 1600kr rett ut vinduet det gitt:-)
Mannen bot var litt surere, 5800 og 3prikker!

Nei :) fått en parkeringsbot i vinter, dro for å ta eksamen og glemte i stresset at jeg ikke hadde fått nytt parkeringsbevis for vårsemesteret :rolleyes: :p

Dere som er tatt i fotomodell burde sjekke spidometeret deres. I en 80 sone må man kjøre over 90 for å bli tatt. Har prøvd det selv med en fra UP i passasjersetet. Fikk ikke bit når jeg kjørte i 90 forbi en fotoboks og ikke fått det i senere tid heller. Har selv aldri fått bot men mannen mistet lappen i 3 mnd før vi ble sammen.

Ja 2. 60 i 50 sonen en gang og 84 i 60 sonen. Hadde ikke fått med meg at det var midlertidig satt ned til 60 på motorveien pga veiarbeid:oops:

Dere som er tatt i fotomodell burde sjekke spidometeret deres. I en 80 sone må man kjøre over 90 for å bli tatt. Har prøvd det selv med en fra UP i passasjersetet. Fikk ikke bit når jeg kjørte i 90 forbi en fotoboks og ikke fått det i senere tid heller. Har selv aldri fått bot men mannen mistet lappen i 3 mnd før vi ble sammen.
Fotomodell :D

Jeg kjører ofte i byen der vi blr der det er 40, og da står det 40 på speedometeret og 40 på slike målere langs veien.

Jeg tar aldri sjansen på å kjøre noen km over igjen!
Noen fotobokser er også i ustand....

Lappen i 14 år, ikkje så mykje som ei parkeringsbot.
Har derimot blitt tvinget til sides av politibil med blålys fordi eine baklyset hadde røket. Det var gøy midt i sentrum en lørdagskveld med MASSE kjensfolk tilstedes. :p

Jeg kjører ofte i byen der vi blr der det er 40, og da står det 40 på speedometeret og 40 på slike målere langs veien.

Jeg tar aldri sjansen på å kjøre noen km over igjen!
Noen fotobokser er også i ustand....
Ja men da kan man klage. Er jo forskjell på 40 sone og 80 sone også da. Er større margin jo høyere fartsgrensen er.

Back
Topp