Far med på TUL?

Jippi!! Så utrolig gøy :Heartred
Skal du tilbake eller ventet du til OUL?
Sa de noe om de syntes det var tidlig?
Hun nevnte at det ikke var sikkert hun kunne se noe hvis jeg feks var noen dager kortere enn jeg trodde :happy: Vi har lang reisevei men tenkte å dra tilbake i uke 14 dit. Så skal jeg på en ul hos en fastlege i uke 11 som ikke har så bra utstyr, bare for å se at det fortsatt er liv. Veldig rart å se at det var noen andre sitt hjerte som slår inni livmoren :hilarious:
 
Hun nevnte at det ikke var sikkert hun kunne se noe hvis jeg feks var noen dager kortere enn jeg trodde :happy: Vi har lang reisevei men tenkte å dra tilbake i uke 14 dit. Så skal jeg på en ul hos en fastlege i uke 11 som ikke har så bra utstyr, bare for å se at det fortsatt er liv. Veldig rart å se at det var noen andre sitt hjerte som slår inni livmoren :hilarious:
Jeg er helt sikkert på hvor langt jeg er på vei, så tenker det går greit for meg også å gå 6+2 da :)
Kvaliteten er ikke så viktig for meg! Viktigste er å se at hjerte slår :)
Så heldig du er som har opplevd det! Må være en fantastisk opplevelse :Heartred
 
Jeg er helt sikkert på hvor langt jeg er på vei, så tenker det går greit for meg også å gå 6+2 da :)
Kvaliteten er ikke så viktig for meg! Viktigste er å se at hjerte slår :)
Så heldig du er som har opplevd det! Må være en fantastisk opplevelse :Heartred
Det var helt surrealistisk, trodde jeg kom til å føle meg kjempe glad og lettet men føler ikke at det var inni meg hjertet slo :hilarious: Er selvfølgelig mer avslappet nå men det datt ikke over meg på den måten jeg trodde
 
Jeg vet ikke om han blir med. Han har vært det tidligere men nå jobber vi på samme sted og vil prøve å skjule graviditeten en stund til.
 
Neste TUL må vi ta to dager senere enn forslag fra jordmor, rypejakta starter den dagen:hilarious: så ja, han ønsker fortsatt å bli med:hilarious:
 
Min var med på TUL denne uken. Han har tre barn fra tidligere, og jeg har vært litt redd for at dette barnet og graviditeten skal oppleves som "gammelt nytt" for han, men det var ikke snakk om noe annet enn at han ville være med. Han blir også med på ultralyder fremover :love7
 
Jeg vet ikke om han blir med. Han har vært det tidligere men nå jobber vi på samme sted og vil prøve å skjule graviditeten en stund til.
Vi har samme utfordring! Men ledelsen vet (eller tror nå da) at vi var i startgropa for ivf, så vi kan vel i alle fall inntil videre bruke det som grunn. :) Mannen vil gjerne være med, og jeg vil gjerne ha ham med.
 
Han var med på første Tul, skal også være med på neste ❤️
 
Far skal bli med om det passer med jobben. Han var med på alle sist svangerskap og var også med på flete kontroller når han hadde fri (turnus)
 
Vi har samme utfordring! Men ledelsen vet (eller tror nå da) at vi var i startgropa for ivf, så vi kan vel i alle fall inntil videre bruke det som grunn. :) Mannen vil gjerne være med, og jeg vil gjerne ha ham med.
Så bra. Ingenting er bedre. ;) jeg vet ikke om samboer har studiesamling heller den dagen vi har tul. Får ta d som det kommer seg
 
Her skal mannen være med, vi har egentlig ikke snakka om hvorvidt han skal være med eller ikke, men jeg tar det som en selvfølge. Kommer til å bli overraska hvis han plutselig sier han har andre planer torsdag formiddag, i hvert fall!

Vi har begge ferie denne uka, så det er lettvint for begge, og vi slipper at kolleger etc lurer :)
 
Her blir mannen med :) Han har ønsket seg barn i flere år og det har vært hans største drøm. Nå som drømmer er nærmere klarer han ikke helt forstå at det virkelig skjer, så han vil være med på alt slik at han kan få hjelp til at dette synker inn :happy: Jeg har et barn fra før, så litt enklere for meg. Men det er 10 år siden så merker stor forskjell på alderen.
 
Far blir nok ikke med på første TUL men han skal bli med på TUL i forbindelse med-KUB testen:)
 
Da har jeg endelig fått time til tidlig ultralyd! 11. September, da er jeg 10+1. Far skal selvsagt være med. Vi gleder oss veldig :love7
 
Jeg anbefaler dere på det sterkeste at far er med på TUL og OUL, det kan hjelpe dem litt mentalt og få se at noe er der :)
 
Back
Topp