Jippi!! Så utrolig gøyVi fikk både se og høre et lite hjerte på UL i dag
Skal du tilbake eller ventet du til OUL?
Sa de noe om de syntes det var tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!! Så utrolig gøyVi fikk både se og høre et lite hjerte på UL i dag
Hun nevnte at det ikke var sikkert hun kunne se noe hvis jeg feks var noen dager kortere enn jeg trodde Vi har lang reisevei men tenkte å dra tilbake i uke 14 dit. Så skal jeg på en ul hos en fastlege i uke 11 som ikke har så bra utstyr, bare for å se at det fortsatt er liv. Veldig rart å se at det var noen andre sitt hjerte som slår inni livmorenJippi!! Så utrolig gøy
Skal du tilbake eller ventet du til OUL?
Sa de noe om de syntes det var tidlig?
Jeg er helt sikkert på hvor langt jeg er på vei, så tenker det går greit for meg også å gå 6+2 daHun nevnte at det ikke var sikkert hun kunne se noe hvis jeg feks var noen dager kortere enn jeg trodde Vi har lang reisevei men tenkte å dra tilbake i uke 14 dit. Så skal jeg på en ul hos en fastlege i uke 11 som ikke har så bra utstyr, bare for å se at det fortsatt er liv. Veldig rart å se at det var noen andre sitt hjerte som slår inni livmoren
Det var helt surrealistisk, trodde jeg kom til å føle meg kjempe glad og lettet men føler ikke at det var inni meg hjertet slo Er selvfølgelig mer avslappet nå men det datt ikke over meg på den måten jeg troddeJeg er helt sikkert på hvor langt jeg er på vei, så tenker det går greit for meg også å gå 6+2 da
Kvaliteten er ikke så viktig for meg! Viktigste er å se at hjerte slår
Så heldig du er som har opplevd det! Må være en fantastisk opplevelse
Vi har samme utfordring! Men ledelsen vet (eller tror nå da) at vi var i startgropa for ivf, så vi kan vel i alle fall inntil videre bruke det som grunn. Mannen vil gjerne være med, og jeg vil gjerne ha ham med.Jeg vet ikke om han blir med. Han har vært det tidligere men nå jobber vi på samme sted og vil prøve å skjule graviditeten en stund til.
Så bra. Ingenting er bedre. jeg vet ikke om samboer har studiesamling heller den dagen vi har tul. Får ta d som det kommer segVi har samme utfordring! Men ledelsen vet (eller tror nå da) at vi var i startgropa for ivf, så vi kan vel i alle fall inntil videre bruke det som grunn. Mannen vil gjerne være med, og jeg vil gjerne ha ham med.