Enig! Mannen min måtte tørke noen tårer da vi fikk høre hjertelyden!Jeg anbefaler dere på det sterkeste at far er med på TUL og OUL, det kan hjelpe dem litt mentalt og få se at noe er der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Mannen min måtte tørke noen tårer da vi fikk høre hjertelyden!Jeg anbefaler dere på det sterkeste at far er med på TUL og OUL, det kan hjelpe dem litt mentalt og få se at noe er der
Min var med og gyn plasserte han bak meg så ingen problem. Jeg for min del bryr meg ikke, ikke gjør han det heller. Vi har da sexMen får dere utvendig eller innvendig på tul? Jeg har alltid fått innvendig, og da blir det veldig rart å ha mannen der... Det synes han også
Vi har sjelden sex med tre stk i rommet haha, burde sikkert være voksne nok til å ikke synes det er kleint. Men så lenge vi er enig om det så er det jo ikke noe problemMin var med og gyn plasserte han bak meg så ingen problem. Jeg for min del bryr meg ikke, ikke gjør han det heller. Vi har da sex
Jeg synes det er rart fordi jeg ikke er veldig komfortabel hos gyn sånn i utgangspunktet... Han synes det er rart å skulle se det hele...Jeg har hatt både innvendig og utvendig, og ingen av delene er noe som helst rart når mannen er der. Hvorfor synes dere det er rart?
Hvis det var gynekologen du siktet til så hadde ikke vi heller sex med henne Han skal kanskje ikke være med på fødselen heller?Vi har sjelden sex med tre stk i rommet haha, burde sikkert være voksne nok til å ikke synes det er kleint. Men så lenge vi er enig om det så er det jo ikke noe problem
Fødsel er jo noe helt annet sikkert bare vi som synes det er rart da..Hvis det var gynekologen du siktet til så hadde ikke vi heller sex med henne Han skal kanskje ikke være med på fødselen heller?
Haha, ja, kanskje? Folk gjør akkurat som de vil, og det de er komfortable med. Men det er jo litt artig om mannen din synes det er ubehagelig å se deg i gynstol med en liten UL-probe inni der, men ikke har noe problem med å være med på fødsel med blod og gørr og alt som følger med.Fødsel er jo noe helt annet sikkert bare vi som synes det er rart da..
Enig med deg! Mannen har vært med på alle ultralyder og undersøkelser/utredninger ifm ivf.Vi har vært gjennom så mye utredninger og ivf-forsøk at jeg har ikke telling på hvor mange ganger mannen har sett meg i den gyn-stolen så her går det helt fint! Har hatt to TUL til nå, begge utvendig! Fått en ny TUL imorra, den får ikke mannen blitt med på! Skal ha med svigermor, for mini må være med! Hu blir nok med inn, hu var med i forrige svangerskap også
Enig med deg! Mannen har vært med på alle ultralyder og undersøkelser/utredninger ifm ivf.
Blir etterhvert en vane å spre beina for andre mens mannen sitter trygt ved siden av det har blitt et par - 5 - 10 - 15 ganger det siste året