Far med på TUL?

Pappan blir med på alle ultralyder :) skal på mandag, og igjen rundt uke 11-12 pga operasjon.
 
Men får dere utvendig eller innvendig på tul? Jeg har alltid fått innvendig, og da blir det veldig rart å ha mannen der... Det synes han også :confused::smiley-ashamed005
 
Jeg har hatt både innvendig og utvendig, og ingen av delene er noe som helst rart når mannen er der. Hvorfor synes dere det er rart?
 
Mannen har vært bortreist på de to jeg har hatt til nå, tenker han er med på tul i uke 12 og oul hvertfall :happy:
 
Mannen er med på alle ultralyder og har veldig lyst til å være med på kontrollene hos lege/jordmor også.:)
 
Men får dere utvendig eller innvendig på tul? Jeg har alltid fått innvendig, og da blir det veldig rart å ha mannen der... Det synes han også :confused::smiley-ashamed005
Min var med og gyn plasserte han bak meg så ingen problem. Jeg for min del bryr meg ikke, ikke gjør han det heller. Vi har da sex:hilarious:
 
Usikker på hva dere mener med tidlig ultralyd.. Skal til gynekolog på mandag pga oppfølging på noen medisiner, får ultralyd i samme slengen da, far til barnet skal ikke være med på den, men planen er å prøve at han er med på alt det andre :D
 
Jeg har hatt både innvendig og utvendig, og ingen av delene er noe som helst rart når mannen er der. Hvorfor synes dere det er rart?
Jeg synes det er rart fordi jeg ikke er veldig komfortabel hos gyn sånn i utgangspunktet... Han synes det er rart å skulle se det hele...
 
Vi har sjelden sex med tre stk i rommet :bored: haha, burde sikkert være voksne nok til å ikke synes det er kleint. Men så lenge vi er enig om det så er det jo ikke noe problem :angelic:
Hvis det var gynekologen du siktet til så hadde ikke vi heller sex med henne:facepalm: Han skal kanskje ikke være med på fødselen heller? :hilarious::rolleyes:
 
Vi har vært gjennom så mye utredninger og ivf-forsøk at jeg har ikke telling på hvor mange ganger mannen har sett meg i den gyn-stolen:laughing002:laughing002 så her går det helt fint! Har hatt to TUL til nå, begge utvendig! Fått en ny TUL imorra, den får ikke mannen blitt med på! Skal ha med svigermor, for mini må være med! Hu blir nok med inn, hu var med i forrige svangerskap også:happy:
 
Fødsel er jo noe helt annet:angelic: sikkert bare vi som synes det er rart da..
Haha, ja, kanskje? Folk gjør akkurat som de vil, og det de er komfortable med. Men det er jo litt artig om mannen din synes det er ubehagelig å se deg i gynstol med en liten UL-probe inni der, men ikke har noe problem med å være med på fødsel med blod og gørr og alt som følger med.
Men for all del - veldig bra at det ikke er motsatt i det minste;)
 
Sist var min mann med på de fleste UL. Tror ikke han blir med på "alle" denne gang, da han gjerne må ta de andre barna når jeg er på UL. Stresser ikke så veldig med det, også ser vi hva som lar seg gjøre :) Skal ha en TUL i uke 8, en i uke 12/13 og så OUL. Så han får nok med seg hvertfall en av de:happy:
 
Vi har vært gjennom så mye utredninger og ivf-forsøk at jeg har ikke telling på hvor mange ganger mannen har sett meg i den gyn-stolen:laughing002:laughing002 så her går det helt fint! Har hatt to TUL til nå, begge utvendig! Fått en ny TUL imorra, den får ikke mannen blitt med på! Skal ha med svigermor, for mini må være med! Hu blir nok med inn, hu var med i forrige svangerskap også:happy:
Enig med deg! Mannen har vært med på alle ultralyder og undersøkelser/utredninger ifm ivf.
Blir etterhvert en vane å spre beina for andre mens mannen sitter trygt ved siden av :hilarious: det har blitt et par - 5 - 10 - 15 ganger det siste året :p
 
Enig med deg! Mannen har vært med på alle ultralyder og undersøkelser/utredninger ifm ivf.
Blir etterhvert en vane å spre beina for andre mens mannen sitter trygt ved siden av :hilarious: det har blitt et par - 5 - 10 - 15 ganger det siste året :p

Jepp, det blir sånn! Jeg har gjort det så mange ganger nå at jeg ikke tenker over det i det hele tatt! Før jeg starta med dette syntes jeg det var skikkelig ubehagelig å dra til gyn! Utrolig hva man blir vant til!!
 
Han var ikke med på de to første pga jobb, og var vel egentli ikke noe gira på det heller. Neste har jeg bestemt at han skal, så det blir mere ekte for han også. Om han så videre ikke vil så er det greit, men synes han skal prøve :)
 
For samboeren er det en selvfølge at han skal være med både på tul og andre svangerskapskontroller. Vi var på tul i går 10+1 å det var helt fantastisk. Vi hadde blitt enige om 1 tul før oul men samboeren ble så gira igår så han bestilte 1 time til om 3 uker igjen også :hilarious::happy: (protesterte ikke så mye på det:p)
 
Han skal være med på den første og på ordinær ultralyd.

Regner med jeg må ha flere ultralydkontroller (hadde det sist) pga kort livmorhals, så han blir nok ikke med hver gang. Men det bestemmer han selv - for meg er det fint å ha han med og greit å gå alene!
 
Back
Topp