Facebook *oppdatert med link*

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
Alle nære venner og familie og sånn vet om det, men har ikke tenkt å gjøre det offisielt på facebook før etter ultralyd om fem uker. Så kommer inn da jeg[;)]

Jeg liker ideen om å lukke gruppa sånn etterhvert som fler har meldt seg inn... noen som har noe forslag til hvor lenge vi skal vente?

Er kos d da[;)] men venter me å melde meg inn til jeg har vært på ultralyd 12 april..ikke sagt d på jobb enda og tenkt å vente me d og til da..har mange venner på FB som jeg jobber med....

Da har jeg jo kommet på å bli medlem jeg også jo! :p

Så gøy, kjempebra initiativ! Jeg kommer også etter når nyheten er "facebook-offisiell"!:-)

Eg kommer heller ikkje tell å offentliggjøre på FB ennå... blir nok en god stund til ennå kan eg tenke meg... er jo bare 11 uker så.. Men melder meg nok inn etterhvert.
Men stemmer også for en lukket gruppe.

Er det greit om jeg lukker den etterhvert som folk har meldt seg inn? ellers må jo jeg få pm med navnet deres for så å godkjenne at dere får bli med i gruppa og det kan jo bli ganske mye jobb om vi er 100stk her inne :p

Syns det høres kjekt ut med en FB -gruppe [:)]

Men.. Hvor mye information får folk om gruppen selv om den er lukket ? og selv om den er lukket så kommer det jo opp på profilen din hvilke grupper du går med i...... og da er vel navnet Septemberbaby 2010 kansje litt avslørende for de som kansje ikke vil att alle på FB skal vite det ? og nå så gikk jeg inn å titta på informationen om gruppen og der står det jo rett ut for -oss som venter et september barn 2010...

IKKE meningen å virke veldig negativ her MEN om man vil holde det hemlig så er det vel kansje ikke så lurt å ha gruppen så intenst forklart [:D]

Men tanken er absolutt GOD og jeg LIKER den tross min negativitet [8D]

ORIGINAL: maomi

ORIGINAL: Lisuz

Syns det høres kjekt ut med en FB -gruppe [:)]

Men.. Hvor mye information får folk om gruppen selv om den er lukket ? og selv om den er lukket så kommer det jo opp på profilen din hvilke grupper du går med i...... og da er vel navnet Septemberbaby 2010 kansje litt avslørende for de som kansje ikke vil att alle på FB skal vite det ? og nå så gikk jeg inn å titta på informationen om gruppen og der står det jo rett ut for -oss som venter et september barn 2010...

IKKE meningen å virke veldig negativ her MEN om man vil holde det hemlig så er det vel kansje ikke så lurt å ha gruppen så intenst forklart [:D]

Men tanken er absolutt GOD og jeg LIKER den tross min negativitet [8D]

DErsom den er lukket, kommer den på profilen. Men dersom den er HEMMELIG også, da kan ingen se gruppa...

Jeg trodde ikke det skulle være noe problem at det er forklart hva gruppen går utpå og sånn... om jeg kaller den for september2010 så blir det jo også spørsmål rundt dette... men tenkte jeg kunne lukke gruppen sånn at ikke uvedkommende kan komme inn å lese innlegg osv...

Da har LilleNos også joinet [;)] Stemmer for at den skal bli lukket etterhvert, trenger ikke være usynlig for min del. Hvis den er lukket ser vel ikke folk hva vi skriver der? Bare at vi er medlem?

This group is closed.
Admins must approve requests for new members to join. Anyone can see the group description, but only members can see the Wall, discussion board, and photos.

Beskrivelse av hva det vil si når gruppa er lukket

det er ikke så farlig for meg at det står forklart hva gruppen går ut på [;)]

jeg bare tenkte på de andre som ikke kansje vet hvilken information som kan komme fram ved at man går i gruppen, det er jo noen som ikke har sagt det til jobb osv... og da er jo det en måte å si det på om man går med i gruppen [&:]

Lukket gruppe høres bra ut i mine ører [:)]

jeg bare tenkte på de andre som ikke kansje vet hvilken information som kan komme fram ved at man går i gruppen, det er jo noen som ikke har sagt det til jobb osv... og da er jo det en måte å si det på om man går med i gruppen [&:]

skjønner godt det at de ikke vil bli med i gruppen om det ikke er offisielt ennå... men jeg kan ikke gjøre gruppen hemmelig for personer må inviteres og da må vel jeg være venn med dem for å invitere dem???

jeg komme nok etter om litt, vil bare ha meg en tur på ul først [:D]

ORIGINAL: MiniGull

skjønner godt det at de ikke vil bli med i gruppen om det ikke er offisielt ennå... men jeg kan ikke gjøre gruppen hemmelig for personer må inviteres og da må vel jeg være venn med dem for å invitere dem???

du har rett i det tror jeg [:D] og det blir vel litt for komplisert [;)]

innmeldt[:D]

Back
Topp