gravid og glad
Flørter med forumet
Da har jeg meldt meg inn ! [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maomi
ORIGINAL: Lisuz
Syns det høres kjekt ut med en FB -gruppe [:)]
Men.. Hvor mye information får folk om gruppen selv om den er lukket ? og selv om den er lukket så kommer det jo opp på profilen din hvilke grupper du går med i...... og da er vel navnet Septemberbaby 2010 kansje litt avslørende for de som kansje ikke vil att alle på FB skal vite det ? og nå så gikk jeg inn å titta på informationen om gruppen og der står det jo rett ut for -oss som venter et september barn 2010...
IKKE meningen å virke veldig negativ her MEN om man vil holde det hemlig så er det vel kansje ikke så lurt å ha gruppen så intenst forklart [:D]
Men tanken er absolutt GOD og jeg LIKER den tross min negativitet [8D]
DErsom den er lukket, kommer den på profilen. Men dersom den er HEMMELIG også, da kan ingen se gruppa...
det er ikke så farlig for meg at det står forklart hva gruppen går ut på [;)]
jeg bare tenkte på de andre som ikke kansje vet hvilken information som kan komme fram ved at man går i gruppen, det er jo noen som ikke har sagt det til jobb osv... og da er jo det en måte å si det på om man går med i gruppen [&:]
Lukket gruppe høres bra ut i mine ører [:)]
ORIGINAL: MiniGull
det er ikke så farlig for meg at det står forklart hva gruppen går ut på [;)]
jeg bare tenkte på de andre som ikke kansje vet hvilken information som kan komme fram ved at man går i gruppen, det er jo noen som ikke har sagt det til jobb osv... og da er jo det en måte å si det på om man går med i gruppen [&:]
Lukket gruppe høres bra ut i mine ører [:)]
skjønner godt det at de ikke vil bli med i gruppen om det ikke er offisielt ennå... men jeg kan ikke gjøre gruppen hemmelig for personer må inviteres og da må vel jeg være venn med dem for å invitere dem???