Facebook *oppdatert med link*

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Skulle vi lagd en september 2010 gruppe på facebook en gang eller blir det for teit?

Da har jeg lagd en gruppe til oss :) Her er linken: http://www.facebook.com/search/?init=srp&sfxp=&q=august+2010&o=69&c1=10#!/group.php?gid=361815609527

Syns det er jo litt koselig jeg:)

Jeg syns det hadde vært hyggelig... Regner med at de aller fleste har kommet ut/kommer ut av skapet ganske snart og de fleste er jo på facebook :P hehe....

Bare en tanke :) Jeg kan lage en gruppe om fler er interessert i å bli med :)

Bare å lage en de [:D] vet at august har...

Ja, august har, den e usynlig enda da, men om alle er kommet ut av skapet på facebook så er det vel ingen grunn til å ha den usynlig.

Skal jeg lage den som en lukka gruppe eller en åpen gruppe?

Om den er lukka så blir det veldig mye jobb for admin når folk skal joine da...

Da er gruppa klar for joining :P åpen gruppe... om noen syns det er dumt så er det bare å si ifra så får jeg sikkert endra det :)

Jeg joiner enten neste uke, eller deretter[:)]
Syns det er litt skummelt at ALLE skal få vite det jeg da..[8|]

ORIGINAL: Marmorita

Jeg joiner enten neste uke, eller deretter[:)]
Syns det er litt skummelt at ALLE skal få vite det jeg da..[8|]

Du får gjøre det når du er klar :) Jeg kom ut av skapet på facebook idag... litt skummelt, men veldig koselig og :)

vil gjerne joine jeg og...men tror jeg venter med å joine til vi faktisk har fortalt familie og venner vi skal ha baby igjen[:)]

Kjempe kos!! [:D] men kjenner jo omtrent igjen igjen da!! [8D]

jeg vil være med etterhvert som vi forteller det... men jeg ønsker at det skal være en lukket gruppe[:)] trenger ikke være hemmelig og gjemt bort, men jeg liker ikke at folk skal snike på meg.. og jeg har noen venner som er flinke på sånt...

kan jo la den stå åpen noen dager så folk får meldt seg litt inn, åsså kan den lukkes etter hvert så det ikke blir så veeeldig mange og godta?

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jeg vil være med etterhvert som vi forteller det... men jeg ønsker at det skal være en lukket gruppe[:)] trenger ikke være hemmelig og gjemt bort, men jeg liker ikke at folk skal snike på meg.. og jeg har noen venner som er flinke på sånt...

kan jo la den stå åpen noen dager så folk får meldt seg litt inn, åsså kan den lukkes etter hvert så det ikke blir så veeeldig mange og godta?

Det var jo smart da, kan jo være åpent til de fleste har fått meldt seg inn (er vel ikke alle som har bikka 12 uker heller enda) så kan den lukkes etterpå?

Har meldt meg inn [;)]

jeg kommer senere når familien vet det [;)][:D]

Back
Topp