Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: forvirretmor
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Ser ikke helt problemet...problemet er vel heller om de tar hvem som helst som svarer ja!
Er med på den[:)]
Ser ikke helt problemet...problemet er vel heller om de tar hvem som helst som svarer ja!
ORIGINAL: Chinchilla
Skjønner ikke problemet. Si man har 5-10 potensielle barnevakter- da er det jo mye lettere å spørre på fb enn å sende mld til alle. Det betyr jo ikke at dersom hun du gikk i klasse med på barneskolen som du ikke har sett på 15 år melder seg at du hiver deg på og aksepterer!!!
I fjor en gang da vi trengte barnevakt- hadde ordnet til lillegutt men trengte til jenten min. Da skrev jeg: "Noen som har lyst å ha Emilie på overnatting fra fredag til lørdag?" og innen minutter svarte en mamma til en av venninnene i barnehagen at "vi har henne gjerne!" Vips- fikset- alle fornøyde!
Patetisk? Tragisk??? Jeg blir stadig sjokkert over hvor ufattelig dømmende og trangsynte mange er......DET er tragisk!
ORIGINAL: merete_80
Ser ikke problemet. Regner ikke med at de godtar den første som melder seg av den grunn.