Facebook og barnevakt

ORIGINAL: merete_80

Ser ikke problemet. Regner ikke med at de godtar den første som melder seg av den grunn.

Alt for mange drar ufattelig kjappe konklusjoner om andre, og de er sjelden noe positive! Hva med og gi andre foreldre litt mer kreditt? Hva med og forsøke og ikke dømme alle foreldre nedenom og hjem ut ifra hver minste lille, ubetydelige, detalj?

Kan ikkje heilt sei at eg ser problemet?? Noke eg sjøl kunne gjort sia dei som passer mine barn er på facebook. Ikke lenge siden eg hadde status om noen kunne vere intr i å vere fleksibel dagmamma nå dette halvåret, en god måte og nå mange på i stedet for å sitte å sende 40 meldinger frem og tilbake, eller ringe noen som eeeegentlig ikke vil men som har vanskelig for å si nei!

Og at noen skulle mene at eg e uansvarlig av den grunn... vel det sier mer om den personen enn om meg[:D][;)] De færreste av oss hadde vel sagt ja til den første som meldte seg om vedkommende ikke var helt oppegående /kjent for barnet[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ser ikke helt problemet...problemet er vel heller om de tar hvem som helst som svarer ja!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ser ikke helt problemet...problemet er vel heller om de tar hvem som helst som svarer ja!

Sign

Tar det ansikt til ansikt med de som bruker å passe han[;)]

Back
Topp