CD21 - mest sannsynlig ikke dpo...
Da har jeg offisielt gitt opp el denne pp. Jeg er mest sannsynlig ikke i dpo-land, men hvem vet
Jeg kjenner jeg mistet troa på hele denne pp, men prøver å være positiv frem til ikm. Vil nesten bare spøle frem til neste pp.....
Jeg har testet jevnt hver dag fra dag 9, og opp mot to ganger om dagen. En morgen, og en ettermiddag/kveld. El-testen har hele veien vært «low», og forholdsvis lite antydning til stigning. Jeg hadde perioden cd14-cd18 kanskje litt mer utflod, og kjente litt mer «murringer» der nede, men ikke noe nevneverdig. CD16 sank tempen litt, men dagen etter var den vanlig igjen. Siden da gar den vært jevn, altså ingen stigning der heller
Jeg har jo en stabil syklus på 28-29 dager, og tr kommer alltid regelmessig. Derfor skal mensen komme om ca.8 dager.
Er det sannsynlig at man har hatt el uten at jeg har fått positivt utsalg på strimlene, og uten at tempen har gått betraktelig opp? Er det vanskeligere å få positiv strek på strimlene fra babyverden ift monitor fra clearblue f.eks.? Hva anbefaler dere?
Ville dere tatt kontakt med en gynekolog for en undersøkelse på grunn av den lave lh-stigningen allerede etter få sykluser med testing? I kombinasjon med den eventuelle korte lutealfasen? Eller er dette noe dere ville sett an flere sykluser før dere «stresset» med? Jeg har kun vært hos gynekolog en gang, hvor jeg tok celleprøve og innvendig ultralyd for ca. 1 år siden. På dette tidspunktet var vi ikke prøvere, men fikk høre at alt så greit ut på generelt grunnlag med et kjapt overblikk.
Hvis dere har noen tips og triks kom gjerne med de god helg!