Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også førstegangsmamma. får en liten gutt i august. men blir alene, så det er ganske skummelt..
Sent from my iPhone using BV Forum
Synes vi fikk mange gode tips da vi var på fødselsforberedende kurs i regi av helsestasjonen. Anbefaler å dra på det hvis du/dere har mulighetenFørstegangsfødene, 23, men blir 24 før den tid kommer.
Bekymringer: sove, blir ungen å spise nok, roe ned barnet, familien "hjelpende råd", om jobben klarer å holde styr på alt mens jeg er borte, at tiden skal gå for fort. Har til nå vært livredd for å føde, fikk dermed panikk da testen viste positivt. Enda jeg ville bli gravid. Men begynner å roe seg, noen som har noen tips i forhold til at tankene skal takle at man skal føde?
Snakk med jordmor om bekymringene dine! Hun kan hjelpe. Du kan også få gå på samtaler på sykehuset slik at du skal føle deg tryggere der og forberedt på hva som vil skje ved fødselFørstegangsfødene, 23, men blir 24 før den tid kommer.
Bekymringer: sove, blir ungen å spise nok, roe ned barnet, familien "hjelpende råd", om jobben klarer å holde styr på alt mens jeg er borte, at tiden skal gå for fort. Har til nå vært livredd for å føde, fikk dermed panikk da testen viste positivt. Enda jeg ville bli gravid. Men begynner å roe seg, noen som har noen tips i forhold til at tankene skal takle at man skal føde?