Førstegangsmødre

Jeg er 21 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

38, men har jobber lenge for å få spiren til å sitte

Ja, vi har virkelig noe å glede oss til ❤️ :-)
Så bra at du endelig har fått en spire i magen :-)
Skal alle her ha i desember?

Sent from my iPad using BV Forum

Hva jobber dere med? Tenker dere noe på om dere har utfordringer på jobben, som kan være med å utfordre spiren?
Tunge løft, kvalme, arbeid med mennesker ...

Jeg er 23, men rekker akkurat å bli 24 før jeg blir mamma :) Jeg er foreløbig student, men skal ut i jobb til høsten :) Da skal jeg være pedagogisk leder i barnehage, så det gleder jeg meg til :) Elsker barn og vil helst tilbringe hver dag sammen med de :)

Jeg er også førstegangsmamma. :) får en liten gutt i august. ❤️ men blir alene, så det er ganske skummelt..

Jeg er også førstegangsmamma. :) får en liten gutt i august. ❤️ men blir alene, så det er ganske skummelt..

Blir alene jeg også hvis alt går bra. Synes det er veldig skummelt, men det går nok bra :) lykke til til deg :)

Er førstegangsmamma å vi gleder oss veldig mye♡♡♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

29 år her

sendt fra mobilen via BV-appen

Er førstegangsmamma her også, og vi gleder oss veeldig <3
Bekymringer må være økonomi, siden jeg ikke har annet enn en liten deltidsjobb og er redd jeg ikke finner noe ny jobb slik at jeg rekker å få foreldrepenger. Samboer jobber fult da, så håper det går fint :) Ellers bekymrer jeg meg litt for om jeg klarer å roe ned ungen. Er en del som sier jeg vil bli en kjempe flink mamma, og jeg har en følelse av at jeg og samboer kommer til å takle det veldig bra, og at vi blir noen flinke foreldre :-)

Eg blei nyleg 35 år, og skal bli mamma for fyrste gong:)

Førstegangsfødene, 23, men blir 24 før den tid kommer.
Bekymringer: sove, blir ungen å spise nok, roe ned barnet, familien "hjelpende råd", om jobben klarer å holde styr på alt mens jeg er borte, at tiden skal gå for fort. Har til nå vært livredd for å føde, fikk dermed panikk da testen viste positivt. Enda jeg ville bli gravid. Men begynner å roe seg, noen som har noen tips i forhold til at tankene skal takle at man skal føde?

Bekymringer: sove, blir ungen å spise nok, roe ned barnet, familien "hjelpende råd", om jobben klarer å holde styr på alt mens jeg er borte, at tiden skal gå for fort. Har til nå vært livredd for å føde, fikk dermed panikk da testen viste positivt. Enda jeg ville bli gravid. Men begynner å roe seg, noen som har noen tips i forhold til at tankene skal takle at man skal føde?
Synes vi fikk mange gode tips da vi var på fødselsforberedende kurs i regi av helsestasjonen. Anbefaler å dra på det hvis du/dere har muligheten :)

Snakk med jordmor om bekymringene dine! Hun kan hjelpe. Du kan også få gå på samtaler på sykehuset slik at du skal føle deg tryggere der og forberedt på hva som vil skje ved fødsel :)

27.12.14
02.06.10

Back
Topp