Førstegangsmødre

Ja, det har jeg og tenkt på :p Og hva jeg trenger av forskjellig utstyr :) Kommer sikkert til å kjøpe alt for mye :p
Heldigvis er to av mine bestevenninner førstegangs før meg :) Men de får begge i august. Tenker vi må ha mer mer desember baby så den holder seg varm :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Heldigvis er to av mine bestevenninner førstegangs før meg :) Men de får begge i august. Tenker vi må ha mer mer desember baby så den holder seg varm :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Ja, vi må ha massemasse :D

Jeg*

Å kjøpe for mye er heeelt vanlig :p

Da jeg leste listen fra Rudo (utstyrsbutikk) så tenkte jeg. Hæææ? bare 5 bodyer? tenkte da på vask og gulp osv.
Jadaaa. Hadde jo sikkert 7 bodyer i str 50/52 som ble brukt en gang før det var for smått. :p

Så tips nr en. Når folk spør hva du ønsker deg til babyen og du har tenkt å svare klær. Alt under størrelse 62 trenger du svært få av :p
Hehe, samme her, kjøpte en del klær i str 50.. Fikk ikke akkurat brukt det når han kom og var 53cm lang og 4.4kg. Og hadde jo vaska alt på forhånd, så det kunne ikke byttes heller.. Jeg har lært ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, samme her, kjøpte en del klær i str 50.. Fikk ikke akkurat brukt det når han kom og var 53cm lang og 4.4kg. Og hadde jo vaska alt på forhånd, så det kunne ikke byttes heller.. Jeg har lært ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Been there done that. *ler*

Hvor stort er det der dere bor nå? :) Vi håper på å få kjøpt en enebolig før vi blir tre, bor nå i en leilighet og jeg vet ikke hvordan vi skal få plass til stellebord og barneseng :p

70 kvadrat tror jeg.. Men bare et soverom og lite lagringsplass..

Men prøver å tenke som så at alt funker for en periode. :) folk har bodd trangere før..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også førstegangs og bor langt unna familien min, og med svigerfamilie i nærhet. Det jeg bekymrer meg mest over er at det blir vanskelig å holde kontakt med min familie da alt blir over tlf :( men, prøver å tenke positivt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er og førstegangs. Nå er jeg ikke så veldig bekymret for hva som skal skje etter babyen er født. Er mest bekymret for svangerskapet foreløpig. At det ikke skal gå bra. Men blir nok andre typer bekymringer etterhvert. Hører at mødre aldri slutter å bekymre seg for sine barn :-)

Jeg har en 4åring fra før, men føler meg på like Barbakke denne gang som sist ;)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

70 kvadrat tror jeg.. Men bare et soverom og lite lagringsplass..

Men prøver å tenke som så at alt funker for en periode. :) folk har bodd trangere før..

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er rundt det vi bor på og, men med to soverom :) Tenker at det helt sikkert går fint, men kjekt med litt større plass :)

Førstegangsfødende her og.
Kjenner jeg gruer meg til fødsel.
Og om jeg blir en bra mamma

Førstegangsfødende her og.
Kjenner jeg gruer meg til fødsel.
Og om jeg blir en bra mamma
Du blir helt sikkert en bra mamma :)
Og fødselen sier jo alle at de glemmer når de ser barnet! :D

Du blir helt sikkert en bra mamma :)
Og fødselen sier jo alle at de glemmer når de ser barnet! :D

Jo takk.
Hehe ja, sant det. Har heldigvis en støttende samboer som jeg kan skvise hånda til!
På den annen side sier alle at jeg kommer til å bli en bra mamma. Men det at folk sier det føler jeg legger litt press og forventninger på meg. Men gleder meg veldig til å møte lille bebisen :D

Førstegangs her også. Det har ikke gått helt opp for meg enda.
Har en mann som jobber offshore, så er veldig spent på hvordan det blir med en liten en.

Førstegangs her også. Det har ikke gått helt opp for meg enda.
Har en mann som jobber offshore, så er veldig spent på hvordan det blir med en liten en.
Her og jobber mannen ute, 4/4 ordning :) Så det blir veldig spennende! Er også spent på om han klarer å være borte fra babyen så lenge :p

Jeg er også førstegangsfødende:) Spent på svangerskapet, og håper spiren sitter helt frem.. Dette er et etterlengtet gull da vi har vært prøvere siden 2011:)

Back
Topp