Førstegangsmødre

Førstegangs jeg også :) har ikke kommer lengre enn at jeg er engstelig for at svangerskapet ikke skal gå bra egentlig, ikke helt klart å begynne å tenke på etter fødsel :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir mamma for første gang :) men er bonusmamma til to gutter på 3 og 5, så det er full fart i huset :-b grugleder meg til baby på toppen av alt!

Førstegang her også. Er dpent på hvordan dette blir :)

Jeg er førstegangs. Og blir alenemamma så synes det er litt ekstra skummelt.. :)

Neida det går så bra så :) Jeg var alene til lille var 3 og hadde lite nettverk rundt meg og vi klarte oss bra :) Mine tre beste tips til alenemødre er vippestol, faste rutiner og ta deg tid til at ting går tregt :) Da går alt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Førstegangs her også, vi har en spennende tid i vente ❤️

Førstegangs her også, og veldig spent. :)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Blir første her også :) gleder oss veldig, å dette skal gå braa!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Dette er min første, og eneste, gang. Jeg har et lite nettverk, og generell lite peiling på dette, så for meg er forum et must! :)

Førstegangs jeg også! :) håper å komme oss i noe større hus før desember. Visst ikke er min største bekymring at det er så lytt her jeg bor, at de over vil bli plaget med barnegråt. Selv om de visste det godt før de flyttet inn, så de tok en sjanse der...

Sent from my iPad using BV Forum

Er førstegangs foreldre å vi gleder oss noe vanvitig til hun kommer i juni :-) men det har våre både spennende å skremmende hehe :-) :-) masse lykke til alle sammen :-) :-)

Førstegangs her også :-) Både spennende og skummelt! Men gleder meg veldig :-)
Har gått å bekymra meg over at jeg skal miste, men nå er jeg litt roligere og håper og har troen på at ting går bra. Hjelper ikke å se svart på ting, blir helt slitt ut av det.

Dette året blir ett fint år :-)

Gratulerer alle sammen :-)
Hvor gamle er dere? Jeg er 28, men bli 29 før den lille kommer ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp