Førstegangsmødre

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Flere førstegangsmødre her? Har inntrykk av at de fleste her har ett eller flere barn fra før :)

(jeg er førstegangsmor)

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg er og førstegangs :) Veldig spennende og litt skummelt :p

Jeg er førstegangs :) Synes dette er litt skummelt :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ja! Vet liksom ikke helt hva man går til :) lurer på om jeg kommer til å klare den første tida nesten uten noe søvn :P

Nå er ikke jeg førstegangs, men det med lite søvn blir dere mest sannsynlig vant med på slutten av svangerskapet:) og når da babyen kommer vil det føles luksus å få 3 timer sammenhengende søvn! :)

♡ desember 2014 ♡

Eg har nettopp vært førstegangs og d gikk over all forventning! :) sov når babyen sover på dagtid ;)

babyjente 27 Juli ♡

Gleder meg veldig :)

Klarer nesten ikke vente :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hva er deres største bekymring i forhold til det å få barn for første gang? :)

Ja! Vet liksom ikke helt hva man går til :) lurer på om jeg kommer til å klare den første tida nesten uten noe søvn :p

Akkurat det blir du vant med.. :)

Da jeg fikk barn første gang bekymret jeg meg mest for økonomien siden jeg var helt alene. Men det gikk over all forventning :)

Å vite hvor mye jeg skal kle på den lille :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Da jeg fikk barn første gang bekymret jeg meg mest for økonomien siden jeg var helt alene. Men det gikk over all forventning :)
Bra det ordnet seg :) Kan sikkert være vanskelig når man er alene..

Å vite hvor mye jeg skal kle på den lille :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, det har jeg og tenkt på :p Og hva jeg trenger av forskjellig utstyr :) Kommer sikkert til å kjøpe alt for mye :p

Ja, det har jeg og tenkt på :p Og hva jeg trenger av forskjellig utstyr :) Kommer sikkert til å kjøpe alt for mye :p
Å kjøpe for mye er heeelt vanlig :p

Da jeg leste listen fra Rudo (utstyrsbutikk) så tenkte jeg. Hæææ? bare 5 bodyer? tenkte da på vask og gulp osv.
Jadaaa. Hadde jo sikkert 7 bodyer i str 50/52 som ble brukt en gang før det var for smått. :p

Så tips nr en. Når folk spør hva du ønsker deg til babyen og du har tenkt å svare klær. Alt under størrelse 62 trenger du svært få av :p

Å kjøpe for mye er heeelt vanlig :p

Da jeg leste listen fra Rudo (utstyrsbutikk) så tenkte jeg. Hæææ? bare 5 bodyer? tenkte da på vask og gulp osv.
Jadaaa. Hadde jo sikkert 7 bodyer i str 50/52 som ble brukt en gang før det var for smått. :p

Så tips nr en. Når folk spør hva du ønsker deg til babyen og du har tenkt å svare klær. Alt under størrelse 62 trenger du svært få av :p
Haha, har tenkt samme tanken! :p Dumt når det ikke blir brukt da.. Takk for tips! Det skal jeg huske på :)

Førstegangs her også... :) mest redd for det med søvnen.. Og litt plass, da vi akkurat nå bor litt trangt og er usikre på når vi flytter...

Sent from my iPhone using BV Forum

Førstegangs her også... :) mest redd for det med søvnen.. Og litt plass, da vi akkurat nå bor litt trangt og er usikre på når vi flytter...

Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor stort er det der dere bor nå? :) Vi håper på å få kjøpt en enebolig før vi blir tre, bor nå i en leilighet og jeg vet ikke hvordan vi skal få plass til stellebord og barneseng :p

Førstegangsfødende her og. Foruten fødselen er det vel at jeg er redd for å ikke kunne klare å roe den lille.. eller andre sånne katastrofetanker:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp