Førstegangs gravid eller barn fra før?

En tråd i 'Februar 2016' startet av Sagas mamma, 28 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. M.C.F Elsker forumet Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Har en gutt på snart 12, en jente på 9 år og en gutt på snart 7 mnd. Har også 2 bonusbarn (jenter) på 11 og 8 år

2. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Vi har verdens beste Herman på 2,7 år fra før :)

Har aldri sett for meg å få døtre egentlig, da vi var gravid med lilleH visste jeg det var gutt med en gang. Bare gutter i familien min og pappans. Tross alt dette har jeg en liten jentefølelse nå så blir spennende å se! Guttemamma er fantastisk altså, men hadde vært morro å lage musefletter og:p

3. Klara85 Betatt av forumet

Har ei datter som fyller 4 år neste uke :)

4. Enogenertre Forumet er livet Junilykke2018 Februarlykke 2016

Akkurat det samme her... I tillegg første oldebarn for mine besteforeldre :)

• Liker Liker x 1
  5. MinCariño Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Litt komplisert kanskje, men han har på en måte en gutt fra før av som er 8 år. Han er ikke guttens biologiske far, men gutten har aldri hatt et forhold til sin biologiske far. Min samboer har vært en farsfigur for han fra han var 1-4 år ca. Når de gikk fra hverandre så valgte min samboer å fortsatt ha kontakt med gutten. Han er hos oss annen hver helg, og han kaller min samboer for pappa. Selv har jeg tvilling gutter på 6 år fra før av :happy: og nå venter vi vårt første barn sammen :happy:

• Liker Liker x 4
  6. Rødtoppen Hissig Forumet er livet

Ikke verst :) da får dere det ganske travelt :) men mye kjærlighet og kos også :)

• Liker Liker x 1
  7. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Så fint gjort av samboeren din. :)

8. MinCariño Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

ja klager ikke på hjertet til den mannen der :love7

• Liker Liker x 1
  9. Nelly84 Glad i forumet

Har en gutt på 18 mnd fra før. Han har akkurat blitt 2 år når denne kommer da

10. Lillegull-14 Glad i forumet Høsthjerter 2017 Sensommerbarna 2016 Julikulene 2020

Wow.. for en mann du har.. Dette syntes jeg var kjempe stort gjort av han. Og for en utrolig heldig gutt.

Del denne siden