Førstegangs gravid eller barn fra før?

Det går bra med meg nå ja, men det tok et år og komme over det

Uke 24?? Oi
Det er trist å høre
Kan jeg spørre hva som gikk galt?? Du må bare svare på PM vist du vil.
Håper det går bra med deg nå ☺️

Ja, når man har kommet så langt som til uke 20 er det jo en baby og alt blir veldig alvorlig om noe er galt.
Vår baby hadde et syndrom som hun gjorde at nesten alt hadde utviklet seg galt. Hun ville derfor aldri kunne klare å leve for egen maskin når hun ble født og vi måtte velge om vi ønsket å bære henne frem eller om vi ville avslutte det. Mest sannsynlig ville hun dø i magen før fødsel.Vi valgte derfor å avslutte svangerskapet, og ivareta hun vi allerede har.

Kan jeg spørre hva dom gikk galt for deg?
Ja, det går fint nå :) det er på en måte litt godt å være gravid igjen også.
 
Jeg har en jente på 16 mnd fra før :)
 
Har en gutt fra før som er 4 år (5 i november), kommer ikke til og fortelle han det før etter uke 12:)
 
Første her. Eller har vær gravid før, men det endte i MA. Håper spiren klorer seg fast denne gangen.
 
Barn nummer to for meg og nummer tre for mannen. Vi har en gutt på 5år, blir 6 i oktober (som har ventet på å bli storebror i 2-3år) og mannens datter er 11år.
 
Vi har en på 3 og ett halvt :) er bare 4 uker på veg, mistet i uke 9 i mai i fjor. Klarer ikke glede oss over det enda selv om det er en god nyhet. Er livredd for å miste igjen.
 
Har ei jente som er 4 år, og en gutt på 2 år. :Heartred:Heartblue
 
Har ei jente på 2,5år:happy:
 
Blir det første barnet her :happy::happy: Veldig spennende tid i møte ;)
 
Back
Topp