Førstegangs gravid eller barn fra før?

Har en gutt på snart 12, en jente på 9 år og en gutt på snart 7 mnd. Har også 2 bonusbarn (jenter) på 11 og 8 år
 
Vi har verdens beste Herman på 2,7 år fra før :)

Har aldri sett for meg å få døtre egentlig, da vi var gravid med lilleH visste jeg det var gutt med en gang. Bare gutter i familien min og pappans. Tross alt dette har jeg en liten jentefølelse nå så blir spennende å se! Guttemamma er fantastisk altså, men hadde vært morro å lage musefletter og:p
 
Litt komplisert kanskje, men han har på en måte en gutt fra før av som er 8 år. Han er ikke guttens biologiske far, men gutten har aldri hatt et forhold til sin biologiske far. Min samboer har vært en farsfigur for han fra han var 1-4 år ca. Når de gikk fra hverandre så valgte min samboer å fortsatt ha kontakt med gutten. Han er hos oss annen hver helg, og han kaller min samboer for pappa. Selv har jeg tvilling gutter på 6 år fra før av :happy: og nå venter vi vårt første barn sammen :happy:
 
Litt komplisert kanskje, men han har på en måte en gutt fra før av som er 8 år. Han er ikke guttens biologiske far, men gutten har aldri hatt et forhold til sin biologiske far. Min samboer har vært en farsfigur for han fra han var 1-4 år ca. Når de gikk fra hverandre så valgte min samboer å fortsatt ha kontakt med gutten. Han er hos oss annen hver helg, og han kaller min samboer for pappa. Selv har jeg tvilling gutter på 6 år fra før av :happy: og nå venter vi vårt første barn sammen :happy:
Så fint gjort av samboeren din. :)
 
Litt komplisert kanskje, men han har på en måte en gutt fra før av som er 8 år. Han er ikke guttens biologiske far, men gutten har aldri hatt et forhold til sin biologiske far. Min samboer har vært en farsfigur for han fra han var 1-4 år ca. Når de gikk fra hverandre så valgte min samboer å fortsatt ha kontakt med gutten. Han er hos oss annen hver helg, og han kaller min samboer for pappa. Selv har jeg tvilling gutter på 6 år fra før av :happy: og nå venter vi vårt første barn sammen :happy:
Wow.. for en mann du har.. Dette syntes jeg var kjempe stort gjort av han. Og for en utrolig heldig gutt.
 
Back
Topp