Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Ho kan gjerne vente ein god stund til før ho får tennerDet var tidelig jaher var jeg 7mnd når jeg fikk førstr
Men sånn som hun her biter i puppen med gommene trenger ikke tennene komme helt ennå![]()
OjLille her fikk tann nedi når hun var 2,5mnd, og begge fortennene er nesten ute..!![]()
Så tidligLille her fikk tann nedi når hun var 2,5mnd, og begge fortennene er nesten ute..!![]()
8 uker?Her fikk han første tann når han var 8 uker, jeg var visst 7 uker og min bror var født med ei tann![]()
Jeg er fortsatt lykkelig uvitende over hvordan det er å amme når de små får tenner. Satser på at lille ikke vil ha puppen lengre når tenne kommer. De to eldste fikk tenner når de var en 7-8 måneder, hehe.Oj, tidlige tenner her! Puppene mine priser seg lykkelige over at det ikke er tenner her enda![]()
Hehe, er egentlig like uvitende jeg, men puppene mine ser ganske livlig for seg hvordan det erJeg er fortsatt lykkelig uvitende over hvordan det er å amme når de små får tenner. Satser på at lille ikke vil ha puppen lengre når tenne kommer. De to eldste fikk tenner når de var en 7-8 måneder, hehe.
Vet hvor vondt det kan være når ettåringen biter fingeren min. Ser for meg at det er enda verre å bli bitt I puppen.Hehe, er egentlig like uvitende jeg, men puppene mine ser ganske livlig for seg hvordan det er![]()
Her å har det kommet tann nede, ser å ut som den andre snart kommer ☺I går kveld når gullungen min gliste mot meg så kunne jeg skimte en liten tannebiss nedi der. Tok en skje i munnen og hørte tydelig lyden av den første tann. Han er 3,5 mnd så han var tidligere enn sin søster som var 5 mnd. Stolt mamma!
Min første var ferdig med tenner (uten om toårs gjeksler) når han var 8 1/2 mndOj, tidlige tenner her! Puppene mine priser seg lykkelige over at det ikke er tenner her enda![]()