Første tann

Kameleon

Elsker forumet
Aprillykke 2017
I går kveld når gullungen min gliste mot meg så kunne jeg skimte en liten tannebiss nedi der. Tok en skje i munnen og hørte tydelig lyden av den første tann. Han er 3,5 mnd så han var tidligere enn sin søster som var 5 mnd. Stolt mamma!

Så tidlig :)!hurra

Det var tidelig ja:) her var jeg 7mnd når jeg fikk førstr
Men sånn som hun her biter i puppen med gommene trenger ikke tennene komme helt ennå:p

Oioi, begynner å bli store da når de begynner å få tenner! Men det varierer jo veldig, noen få er jo også født med noen tenner.

Her fikk han første tann når han var 8 uker, jeg var visst 7 uker og min bror var født med ei tann :p

Oj, tidlige tenner her! Puppene mine priser seg lykkelige over at det ikke er tenner her enda :p

Oj, tidlige tenner her! Puppene mine priser seg lykkelige over at det ikke er tenner her enda :p
Jeg er fortsatt lykkelig uvitende over hvordan det er å amme når de små får tenner. Satser på at lille ikke vil ha puppen lengre når tenne kommer. De to eldste fikk tenner når de var en 7-8 måneder, hehe.

Jeg er fortsatt lykkelig uvitende over hvordan det er å amme når de små får tenner. Satser på at lille ikke vil ha puppen lengre når tenne kommer. De to eldste fikk tenner når de var en 7-8 måneder, hehe.
Hehe, er egentlig like uvitende jeg, men puppene mine ser ganske livlig for seg hvordan det er ;)

Han har bitt febrilsk en stund, virker som han ikke "finner roen". Veldig vondt i puppen når de små biter ja, iallfall når de blir større og gjør det for å rampe! Mange tidlige med tenner ser jeg. De er veldig søte med tennene sine da <3

Ingen tenner ennå, men har de siste dagene begynt å sikle endel og spiser på ting, så er nok noen på vei. Ser antydning til de to forreste tennene nede, men har ikke kommet igjennom ennå.

I går kveld når gullungen min gliste mot meg så kunne jeg skimte en liten tannebiss nedi der. Tok en skje i munnen og hørte tydelig lyden av den første tann. Han er 3,5 mnd så han var tidligere enn sin søster som var 5 mnd. Stolt mamma!
Her å har det kommet tann nede, ser å ut som den andre snart kommer ☺

Min første var ferdig med tenner (uten om toårs gjeksler) når han var 8 1/2 mnd
Ser det gikk litt fort her I går :p
Han bet aldri I puppen, så går nok bra :)
jenta nå bet en del før hun fikk tann, men ble brått slutt :)

Last edited:
Back
Topp