Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også time på mandagJeg har time på mandag og er da 8+1![]()
Fikk mer info om svangerskapspenger så det var bra 
Har bare fått time til OTUL ,ikke OULDere som har fått henvisning til OTUL, har dere også fått time til OUL? Jeg har fått til første men ikke siste.
Okei, takk for svar! Da kommer nok det senereHar bare fått time til OTUL ,ikke OUL![]()
Har faktisk ikke tenkt så mye på det. Sist gikk jeg mest til jordmor, men nå har jeg en så sjukt god lege så vurderer å gå til han.Hvordan skal dere følges opp i svangerskapet? Var hos legen i dag og hun sa hun gjerne følger opp gravide. I mitt forrige svangerskap var jeg nesten bare hos jordmor, så ble litt usikker på hva jeg skal gjøre. Hva gjør dere?
Når bestiller dere time til dette?
Noen tanker/erfaringer om å dra til lege eller jordmor i første runde?![]()
Oi det var veldig rart! Kanskje ringe de og sjekke?Jeg fikk innkallelse til time hos jordmor nå, først 10.august. Det syns jeg var lenge til![]()
Det høres jo veldig rart ut! Må nesten være en feil.Jeg fikk innkallelse til time hos jordmor nå, først 10.august. Det syns jeg var lenge til![]()
Planen min er i hovedsak og følges opp av jordmor, med mindre kjemien absolutt ikke stemmer.. Jeg har en veldig flink FL som jeg har god relasjon til, men tenker at jordmor har best kunnskap om dette. Det er også grei kapasitet i jordmortjenesten i kommunen (i motsetning til hos FL) så regner med at det ikke blir noe problem sånn sett. Har hatt første svangerskapskontroll hos FL og har fått første time hos jordmor når jeg er 13+1Hvordan skal dere følges opp i svangerskapet? Var hos legen i dag og hun sa hun gjerne følger opp gravide. I mitt forrige svangerskap var jeg nesten bare hos jordmor, så ble litt usikker på hva jeg skal gjøre. Hva gjør dere?