Første svangerskapskontroll

Blir første hos legen idag og JM på fredag :)

Jeg skilles første svangerskapskontroll i morgen, me det ble avlyst pga sykdom. Fikk ny time 12. desember. Reagerte irrasjonelt og begynte å grine… det er vel noen hormoner ute og går da.. :laughing002

Jeg skilles første svangerskapskontroll i morgen, me det ble avlyst pga sykdom. Fikk ny time 12. desember. Reagerte irrasjonelt og begynte å grine… det er vel noen hormoner ute og går da.. :laughing002
Er så kjent. :P min ble flyttet på å jeg lagde asså et mentalt helvettes styr :P hahaha :P

Jeg skal til jordmor pluss ta blodprøver neste torsdag, også snakket hun på at planen var ul rundt uke 9 og evt 13. Så får vi se da. Akkurat nå føles det lenge å vente på…

Jeg har første kontroll på torsdag, og lurer på hva det er som skjer på denne? Er jo 11 år siden sist så mulig ting har endret seg og ikke husker jeg heller hva som skjedde på første kontroll. Skal man for eksempel fortsatt ha med urinprøve til alle kontroller?

Jeg har første kontroll på torsdag, og lurer på hva det er som skjer på denne? Er jo 11 år siden sist så mulig ting har endret seg og ikke husker jeg heller hva som skjedde på første kontroll. Skal man for eksempel fortsatt ha med urinprøve til alle kontroller?
Ja husk urinprøve :) tar blodtrykk, skriver opp all info og fyller ut helsekortet, henviser til fødeplass osv :)

Jeg var og på første kontroll hos legen i dag. Men litt usikker på om han sendte henvisning til tidlig ul. Skal det ligge under henvisninger på Helsenorge?

Jeg har ikke vært på kontroll enda og er 9+3
Husker fra sist at fastlegen ikke kunne gjøre så mye før uke 12 (når blodprøve skal tas)
Men burde kanskje bestille time slik at jeg blir henvist til OTUL

Jeg har ikke vært på kontroll enda og er 9+3
Husker fra sist at fastlegen ikke kunne gjøre så mye før uke 12 (når blodprøve skal tas)
Men burde kanskje bestille time slik at jeg blir henvist til OTUL
Jeg var hos fastlegen på mandag, da var jeg 9+1, og da tok hun de blodprøvene jeg skulle ha og henviste til både OTUL og OUL. Jeg var der også før uke 6, men da kunne hun ikke ta blodprøver, det skulle gjøres etter uke 6 slik jeg forstod :happy:

Back
Topp