Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Her er det så lang ventetid på jordmor, og fikk presset meg inn i uke 11!Hadde første kontroll hos jordmor i dag. Ny jordmor siden sist, men en veldig fin opplevelseble henvist toul og nipt, og fikk innkallingsbrev med dato rett etterpå.
6+5 etter mensterminHvor langt er du på vei? Her er det så lang ventetid på jordmor, og fikk presset meg inn i uke 11!
Er så betryggende å snakke med jordmor fremfor lege, synes jeg.6+5 etter menstermin

Forrige svangerskap hadde jeg første kontroll hos fastlege og fikk da informasjon om hvordan jeg kontaktet jordmor hvis jeg ønsket videre oppfølging derJeg sa til legen når jeg hadde mensen sist, også var det legen som ga meg en dato til time. Så fikk time når jeg er i uke 7
Er det legen som sender deg videre til jordmor, eller må man ta kontakt med noen selv? (Førstegangs og vet ingenting)
Man tar kontakt med jordmortjenesten i kommunen selvJeg sa til legen når jeg hadde mensen sist, også var det legen som ga meg en dato til time. Så fikk time når jeg er i uke 7
Er det legen som sender deg videre til jordmor, eller må man ta kontakt med noen selv? (Førstegangs og vet ingenting)
Aa, okei. TakkForrige svangerskap hadde jeg første kontroll hos fastlege og fikk da informasjon om hvordan jeg kontaktet jordmor hvis jeg ønsket videre oppfølging derDenne gangen tok jeg direkte kontakt med jordmor.

Mest trolig er de åpne i romjula med unntak av de røde dageneHvordan er det med tidlig ultralyd når man er i 11+0 til 13+6 over juleferien? Får man den tidligere? Ser ikke for meg at ultralyd på st. Olavs er åpen i romjula.

Greit å ta kontakt å få en time hos JM I kommunen ja hvis du skal bruke det å ikke bare fastlegenJeg har vært med lege da jeg var kanskje 11 dager dpo, og har vært på tidlig ultralyd. Fikk innkalling til otu i posten i dag, der var det et skjema jeg skulle fylle ut å sende tilbake. Hos fastlegen gjorde jeg ingenting ifht graviditeten, annet enn at jeg fikk resept på kvalmestillende. Ivf klinikken har henvist til gynekolog. Skal jeg i tillegg ta kontakt med jordmor før uke 12? Trenger jeg det helsekortet før ultralyden? Er sikkert teit, men føler liksom jeg må over den ultralyden i uke 12 før jeg virkelig tør å glede meg, selv om det så bra ut i uke 7…