Første regnsett, str 80

'

Hm, nei. Jeg begynte tenke på at gjerne str.80 blir for stort for han. Han er ikke mer enn 8,2kg og ikke 74 cm engang. Og hvis jeg får dressen på salg, så gjør det uansett heller ikke noe om den ikke blir brukt så fryktelig lenge. Må jo uansett ta i bruk vinterdress etter noen mnd. Han bruker 74 i bukser enda, og 80 i enkelte gensere og bodyer. Han har korte og kraftige ben:p

Da ville jeg gått for str 74 jeg i reimavårdress. :) Den kan jo brukes på milde vinterdager også! :)

Et tips er også å sjekke finn, mange som selger ubrukte eller meget pent brukte i så små str. :)

Da var vår/høstdress bestilt!:) Hurra!
Satser på vi har den til mandag!
Får ta fottøyet i kveld;)

Takk for god hjelp damer!

Da ville jeg gått for str 74 jeg i reimavårdress. :) Den kan jo brukes på milde vinterdager også! :)

Et tips er også å sjekke finn, mange som selger ubrukte eller meget pent brukte i så små str. :)

Jepp, bestilte i 74:)
Så tar jeg vinterdress i 80 tenker jeg!

Takk for tips angående finn! Kan sjekke for vinterdress der før jeg kjøper ny!:):D

'

Hm, nei. Jeg begynte tenke på at gjerne str.80 blir for stort for han. Han er ikke mer enn 8,2kg og ikke 74 cm engang. Og hvis jeg får dressen på salg, så gjør det uansett heller ikke noe om den ikke blir brukt så fryktelig lenge. Må jo uansett ta i bruk vinterdress etter noen mnd. Han bruker 74 i bukser enda, og 80 i enkelte gensere og bodyer. Han har korte og kraftige ben:p
Da holder nok 74

ImageUploadedByBV Forum1407951138.119910.jpg Bestilte denne nettopp fra samme side :) Greit med halv pris! :D Og i tillegg slippe regntøy da gitt :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?

Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler:P?
Sjekk vannsøylen, de beste har 10.000 ( 5000 og oppover kan kalles regntøy/vanntett). Vi bruker kun polarn o pyret og helly Hansen med 10.000 i vannsøyle og de tåler MYE. Reimatec har vel 10000, mange andre merker også, så sjekk lappene. Barnas hus har hvertfall reimatec

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp