Første regnsett, str 80

Ville gått for dress:)
Jeg er mest fornøyd med Reima.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?

Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler:P?
Kjøp sånne vanntette sokker og ha ullsokker under

Sent from my iPhone using BV Forum

Men husk reimaTEC ikke bare reima

Sent from my iPhone using BV Forum

Kun duskregn eller mer?

Vanntette tøfler:p?

En reimatecdress har 10 000 mm i vannsøyle og tåler ofte mer enn regntøy ;) De er kjempe gode, bruker alltid til ungene her, både vår/høst og vinter. :)

På føttene anbefales stonz, de sitter godt på! Reima o.l har også vanntette tøfler, men de sitter ikke like godt på :)

Kun duskregn eller mer?

Vanntette tøfler:p?
Tåler mye regn, vi bruker kun teknisk tøy, ikke regntøy. Barnehagen var helt imonert, poden var tørr men de med regntøy var ikke det.

Kaster meg på lasset og anbefaler dress, Reimatec! Vi bor også på vestlandet og den holder min aktive toåring helt tørr :-)

Vil du ha regntøy utenom har vi vært kjempefornøyde med både Troll og Reflex.

En reimatecdress har 10 000 mm i vannsøyle og tåler ofte mer enn regntøy ;) De er kjempe gode, bruker alltid til ungene her, både vår/høst og vinter. :)

På føttene anbefales stonz, de sitter godt på! Reima o.l har også vanntette tøfler, men de sitter ikke like godt på :)

Oh, takk! Genialt med mødre med peil! Jeg er litt blank her nemlig,men sånn blir det vel med førstemann;):P

Skjønner. Men enda et dumt spm...hehe...
Vi kommer til å begynne bruke dress allerede nå, og nå er det relativt mildt. Hva med når det er vinter da?:P En for vinter og en for nå? Eller kjøpe en tynnere en og kle på med ull og fleece under på vinteren?:)

Hilsen dumma:P

Kaster meg på lasset og anbefaler dress, Reimatec! Vi bor også på vestlandet og den holder min aktive toåring helt tørr :)

Vil du ha regntøy utenom har vi vært kjempefornøyde med både Troll og Reflex.

Så flott! Har bestemt meg for å kjøpe en slik dress til han, siden så mange er anbefaler den!:)

Ja, det blir nok sikkert til at vi kjøper det også:) Så takk for tips:)

Er det noen som vil anbefale en spesiell type på reima sine sider, eller blir det mye det samme?
Alle er gode?:P

Ja, de stonz har jeg hørt om. Hvor får jeg kjøpt de?:)

8841151905822.png

510127-6513
8840708751390.png

Back
Topp