Vil anbefale deg og sjekke Reima sine sider. Mye bra der og mye salg
http://www.reimashop.com
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk. Det skal jeg gjøre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil anbefale deg og sjekke Reima sine sider. Mye bra der og mye salg
http://www.reimashop.com
På BarnasHus hvor jeg bor, koster den dressen jeg har til min gutt 1000,-, mens på Reima sine sider er den på salg og koster 450,- ! Helt sjukt ! :sTakk. Det skal jeg gjøre!![]()
Kjøp sånne vanntette sokker og ha ullsokker underHvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler?
Hvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Vanntette tøfler?
Tåler mye regn, vi bruker kun teknisk tøy, ikke regntøy. Barnehagen var helt imonert, poden var tørr men de med regntøy var ikke det.Hvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Vanntette tøfler?
Kjøp sånne vanntette sokker og ha ullsokker under
Men husk reimaTEC ikke bare reima
En reimatecdress har 10 000 mm i vannsøyle og tåler ofte mer enn regntøyDe er kjempe gode, bruker alltid til ungene her, både vår/høst og vinter.
På føttene anbefales stonz, de sitter godt på! Reima o.l har også vanntette tøfler, men de sitter ikke like godt på![]()
Kaster meg på lasset og anbefaler dress, Reimatec! Vi bor også på vestlandet og den holder min aktive toåring helt tørr
Vil du ha regntøy utenom har vi vært kjempefornøyde med både Troll og Reflex.
De har noen fine på reima sine sider til 400 kr nå![]()
En reimatecdress har 10 000 mm i vannsøyle og tåler ofte mer enn regntøyDe er kjempe gode, bruker alltid til ungene her, både vår/høst og vinter.
På føttene anbefales stonz, de sitter godt på! Reima o.l har også vanntette tøfler, men de sitter ikke like godt på![]()
Reima tec er de som er vanntette.