Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh, hurra! Tilbud også, genialt!
De ser så morsomme ut syns jeg![]()
'
Hm, nei. Jeg begynte tenke på at gjerne str.80 blir for stort for han. Han er ikke mer enn 8,2kg og ikke 74 cm engang. Og hvis jeg får dressen på salg, så gjør det uansett heller ikke noe om den ikke blir brukt så fryktelig lenge. Må jo uansett ta i bruk vinterdress etter noen mnd. Han bruker 74 i bukser enda, og 80 i enkelte gensere og bodyer. Han har korte og kraftige ben![]()
Da ville jeg gått for str 74 jeg i reimavårdress.Den kan jo brukes på milde vinterdager også!
Et tips er også å sjekke finn, mange som selger ubrukte eller meget pent brukte i så små str.![]()
Da holder nok 74'
Hm, nei. Jeg begynte tenke på at gjerne str.80 blir for stort for han. Han er ikke mer enn 8,2kg og ikke 74 cm engang. Og hvis jeg får dressen på salg, så gjør det uansett heller ikke noe om den ikke blir brukt så fryktelig lenge. Må jo uansett ta i bruk vinterdress etter noen mnd. Han bruker 74 i bukser enda, og 80 i enkelte gensere og bodyer. Han har korte og kraftige ben![]()
Jeg synes den er så finVis vedlegget 72587 Bestilte denne nettopp fra samme sideGreit med halv pris!
Og i tillegg slippe regntøy da gitt
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler?
Vis vedlegget 72587 Bestilte denne nettopp fra samme sideGreit med halv pris!
Og i tillegg slippe regntøy da gitt
Sent from my iPhone using BV Forum
Her holdt ikke reimadressen det grann, polarn er mye bedre!
Sjekk vannsøylen, de beste har 10.000 ( 5000 og oppover kan kalles regntøy/vanntett). Vi bruker kun polarn o pyret og helly Hansen med 10.000 i vannsøyle og de tåler MYE. Reimatec har vel 10000, mange andre merker også, så sjekk lappene. Barnas hus har hvertfall reimatecHvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler?
Nei, på reimashopDenne er rålekker!inne på petterpia?
Da må u ha vært uheldig, jeg har hatt mange barn i barnehagen med reima, ingen har vært våte.Her holdt ikke reimadressen det grann, polarn er mye bedre!